دموکراسی باخت؟ / برهانی نژاد انصراف داد

با انصراف حاج مهدی برهانی نژاد، اجتمالا مهندس احمد محمدی به عنوان منتخب بعدی شورای شهر زرند برای سمت شهرداری این شهر معرفی خواهد شد.

در پی انتخاب حاج مهدی برهانی نژاد، عضو شورای شهر زرند، از سوی پنج نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر برای تصدی سمت شهردار زرند مسائل حاشیه ای زیادی پیرامون این انتخاب به وجود آمد که چند هفته ای شورای اسلامی شهر زرند با بحران جدی روبرو بود.

                

به گزارش صـدای زرنـد، با بالا گرفتن مباحث حاشیه ای در این زمینه و با توجه به اصرار موافقیت در انتخاب برهانی نژاد، ایشان طی پیامی انصراف خود را از این انتخاب اعلام کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

                

«بنام خدا»

احترام به رای مردم و پذیرش رای اکثریت از اصول اولیه دمکراسی می باشد.
پس از معرفی اینجانب بعنوان گزینه شهرداری تعدادی از اعضاء شورا در جلسات شرکت ننمودند و با توجه به پایان مهلت سرپرستی شهرداری و اعمال ماده قانونی ۸۱ از سوی استانداری و معرفی شورا شهر زرند به شورا حل اختلاف، ادامه روند فرسایشی حمایت قاطع تعدادی از اعضاء از بنده و اصرار دوستان مقابل بر عدم حضور در جلسات بنفع شهر و شهروندان والخصوص مجموعه شهرداری نبود، لذا ضمن مشورت با دوستان، تفال به قرآن زده و انصراف خود را از گزینه های شهرداری اعلام کردم.

در پایان لازم می دانم از همه بزرگوارانی که مرا مورد تفقد قرار داده و یا نقد منصفانه نمودند، کمال تشکر را داشته باشم و با توجه به جلسه امروز با مهندس محمدی امید است به زودی شاهد برون رفت شورا از مسائل حاشیه ای باشیم.

 

 مهدی برهانی نژاد
 ۹۴/۵/۴

 

لازم به توضیح است که مهندس محمدی، رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند بوده و پیش از این نیز به عنوان منتخب شورای شهر زرند برای تصدی سمت شهرداری زرند معرفی شده بود.
انتهای پیام/