شهردار زرند هر چه سریع‌تر انتخاب شود

امام جمعه زرند گفت: اعضای شورای اسلامی هر جه سریع‌تر شهردار زرند را انتخاب و معرفی کنند.

امام جمعه زرند گفت: اعضای شورای اسلامی هر جه سریع‌تر شهردار زرند را انتخاب و معرفی کنند.

 

Ebrahimi1

 

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرند با اشاره به احادیث و روایات خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی  سفارش کرد.

 

 
وی پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه توسط آیت‌الله طالقانی و به دستور امام خمینی (ره) را گرامی داشت و  تصریح کرد: اگر نماز جمعه نبود، شاید امروز شاهد این برکات در جمهوری اسلامی ایران نبودیم و همانطور که امام کبیر فرمودند، نماز جمعه همواره در راس همه امور است.

 
امام جمعه زرند ادامه داد: امروزه هر چه عزت و برکت در انقلاب اسلامی داریم به لطف رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری است که خود از بزرگترین و برترین‌های امامان جمعه کشور محسوب می‌شوند.

 
ابراهیمی به موضوع طولانی شدن انتخاب شهردار زرند از سوی اعضای شورای این شهر به دلیل ایجاد برخی حاشیه‌ها اشاره کرد و از اعضا شورای اسلامی خواست موضوع انتخاب شهردار را به هر نحوی که مصلحت می‌دانند پایان داده و زرند را از بلاتکلیفی در مدیریت شهری راحت کنند.

 
امام جمعه زرند با اشاره به  سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع) در بقیع هشتم شوال را نقطه سیاه و تاریک در کارنامه فرقه لجوج و بی‌ منطق وهابیت توصیف کرد و این حرکت پلید دشمنان را  نشان روشنی از خباثت و نابکاری فرقه ضاله وهابیت ذکر کرد که در قلب اسلام تلاش می‌کنند تا بزرگترین ضربه را به حیات اسلامی وارد کنند.
انتهای پیام/