تودیع و معارفه مدیریت مالی و اداری مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند

در مراسم تودیع و معارفه مدیریت مالی و اداری مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند، محمد حسین برخورداری به عنوان مدیر جدید مالی و اداری این مجتمع معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیریت مالی و اداری مجتمع سنگ اهن جلال اباد زرند با حضور سرپرست، معاونین و مدیران مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند برگزار شد.

 

تودیع و معارفه مدیریت مالی و اداری مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند


به گزارش صـدای زرنـد، در مراسم تودیع و معارفه مدیریت مالی و اداری مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند، محمد حسین برخورداری به عنوان مدیر جدید مالی و اداری این مجتمع معرفی شد.

 

در این مراسم مهندس عسکری سرپرست مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند ضمن بیان اینکه تغییر مدیریت ها می تواند منشا خیر و برکت برای سازمان ها و مجموعه ها باشد افزود: امیدواریم این تغییرات و جابجایی ها با ورود افکار جدید و نو بتواند زمینه ایجاد تحول و بالندگی مجموعه را فراهم نماید.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مدیر سابق مالی و اداری مجتمع گفت: خدمات ارزشمند آقای منصوری بر کسی پوشیده نیست و ایشان از مدیران با تجربه، متخصص و با دانش حوزه مالی و اداری می باشد که توانسته است وظایف خود را بخوبی انجام دهد.

 

مهندس عسکری در پایان انتصاب اقای محمد حسین برخورداری مدیر جدید مالی و اداری مجتمع را تبریک گفته و برای ایشان ارزوی موفقیت نمود.

 

لازم بدکر است اقای حمید منصوری طی حکمی به سمت مدیر مالی،اداری و بازرگانی مجتمع سرب و روی مهدی اباد منصوب گردید.

 

 

 در این مراسم از خدمات حمید منصوری تقدیر و طی حکمی محمد حسین برخورداری به عنوان مدیر جدید مالی و اداری مجتمع سنگ آهن جلال آباد منصوب شد.

 

انتهای پیام/