سیریز در آینده نزدیک شهر خواهد شد / + گزارش تصویری از نماز عید فطر در سیریز

حجت الاسلام اسلامی: پرونده شهر شدن سیریز با توجه به برطرف شدن نواقص پرونده هم اکنون در هیئت دولت در دست تصویب می باشد و انشالله در آینده ی نزدیک این دهستان به شهر تبدیل می گردد.

Eid-Fetr-Siriz_03نماز عید سعید فطر امسال با حضور گسترده مردم شهید پرور و ولایتمدار سیریز در محل مهدیه سیریز و به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد جعفری برگزار شد.

                              

به گزارش صــدای زرنــد، حجت الاسلام جعفری در خطبه های نماز عید فطر امسال در سیریز به بیان برخی نکات در زمینه نحوه ی پرداخت زکات فطره و میزان آن و نیز اهمیت توجه به وقف و لزوم مدیریت صحیح زمین های وقتی در منطقه سیریز پرداخت.

                              

وی همچنین از کلیه روحانیونی که در این ماه مبارک از شهرهای مختلف برای تبلیغ به سیریز آمده بودند تشکر و قدردانی کرد.

                              

نماز عید فطر امسال با حضور مسئولینی همچون حجت الاسلام عباس اسلامی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جعفری، قائم مقام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان، حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند، حسن زاده، بخشدار یزدان آباد، رضا امیری، مسئول دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان و مهندس احمد محمدی، رئیس مخابرات شهرستان زرند و با شکوه خاصی برگزار شد.

                              

قبل از اقامه نماز عید فطر، حجت الاسلام اسلامی به بیان مطالبی در باب اهمیت روز عید فطر پرداخت و به مشکلات سیریز اشاره کرد.

                              

حجت الاسلام اسلامی در باب عید فطر گفت: پیامبر اسلام در روزهای پایانی رمضان و روز اول شوال دعای اللَّهُمَّ لا تَجْعَلْهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنْ صِیَامِی لِشَهْرِ رَمَضَانَ وَ أَعُوذُ بِکَ أَنْ یَطْلُعَ فَجْرُ هَذِهِ اللَّیْلَهِ إِلا وَ قَدْ غَفَرْتَ لِی، «خدایا این ماه را آخرین بار روزه ام در ماه رمضان قرار مده و به تو پناه مى‏ آورم از اینکه سپیده این شب سر زند، مگر اینکه مرا آمرزیده باشى»، را زیاد می خواندند و می فرمودند پروردگارا اگر تقدیر براین باشد ما سال آینده این توفیق را نداشته باشیم، رحمتت را شامل حال ما بگردان و ما را از رحمت و بخشش خود محروم مگردان.

                              

وی در ادامه افزود: طبق آیات و روایات، مومنین در پیروزی ها و اعیاد باید به جشن و سرور بپردازند.

                              

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از شورای اسلامی دهستان سیریز در زمینه پیگیری مشکلات این دهستان اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که دولت در بحث بودجه دارد از بردباری و صبوری مردم سیریز نیز در برابر کمبودها و مشکلات تشکر می کنیم.

                              

وی در مورد پیشنهاد شهر شدن دهستان سیریز اظهار داشت: پرونده شهر شدن سیریز با توجه به برطرف شدن نواقص پرونده هم اکنون در هیئت دولت در دست تصویب می باشد و انشالله در آینده ی نزدیک این دهستان به شهر تبدیل می گردد.

                              

وی همچنین از رفع برخی از مشکلات دیگر در این دهستان خبر داد و افزود: در بحث بودجه ی اختصاص یافته در سال جاری تاکنون حدود چهارصد میلیون تومان به حساب دهیاری ها واریز شده است که یک دستگاه ماشین حمل زباله به طور اختصاصی برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

                              

وی همچنبن گفت: مشکلات دیگر این منطقه نظیر برق رسانی به موتور پمپ چاه آب آشامیدنی، ساخت مخزن و لوله گذاری مسیر مخزن تا چاه آب، مشکلات کشاورزان عزیز، پروژه گازرسانی و بهسازی بنیاد مسکن با تخصیص بودجه در دستور کار قرار دارد که به امید خدا در آینده و به مرور شاهد بهره برداری از این پروژه ها نیز خواهیم بود.

 

گزارش تصویری از حضور مردم و مسئولین در نماز عید فطر دهستان سیریز نیز در ادامه آورده شده است.

 

Eid-Fetr-Siriz_08 Eid-Fetr-Siriz_10 Eid-Fetr-Siriz_14 Eid-Fetr-Siriz_13 Eid-Fetr-Siriz_12 Eid-Fetr-Siriz_11 Eid-Fetr-Siriz_06 Eid-Fetr-Siriz_07 Eid-Fetr-Siriz_01 Eid-Fetr-Siriz_03 Eid-Fetr-Siriz_02 Eid-Fetr-Siriz_05 Eid-Fetr-Siriz_04 Eid-Fetr-Siriz_09

 
انتهای پیام/