بگوویچ: با مس کرمان به لیگ برتر بر می گردم

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان گفت: می خواهم با مس و یک انگیزه بزرگ به لیگ برتر برگردم.

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان گفت: می خواهم با مس و یک انگیزه بزرگ به لیگ برتر برگردم.

 

وینگو بگوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان

 

به گزارش صدای زرند، وینگو بگوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان روز دوشنبه افزود: این تیم امکانات لازم را برای صعود به لیگ برتر دارد و من با وجود تمام سختی هایی که در لیگ یک هست می خواهم با این تیم به لیگ برتر صعود کنم.

 
وی خاطرنشان کرد: من با مس رفسنجان موفق شدم تا مرحله پلی اف بالا بیایم و بهترین نتایجی تاریخ این تیم را کسب کنم ولی در کل برای اینکه در کار مربیگری ام چالش داشته باشم تصمیم گرفتم که برای فصل دیگر به مس کرمان بپیوندم.

 
وی گفت: این فصل دوازدهمین سال حضور من در ایران است و واقعا در این سالها خاطرات خوبی از ایران دارم، دیگر خودم به عنوان یک شهروند ایرانی محسوب می شوم و ایران کشور دوم من است.

 
سرمربی مس کرمان تصریح کرد: ایران دارای تاریخ بزرگی است و در طول سال هایی که در ایران بودم هیچ وقت مشکلی نداشتم و همیشه در هر تیمی که بودم به من کمک شده تا احساس غربت نکنم.

 
وی گفت: بهترین خاطرات من در فولاد است بعد از آن در باشگاه پرسپولیس هم تجربیات خوبی کسب کردم همینطور در پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان، تیم ملی امید و مس رفسنجان هر کدام شان خاطرات خوبی برای من به جا گذاشت.

 
بگوویچ بیان کرد: به هر حال به قول ایرانی ها زندگی بالا و پایین دارد و برای همین هم در همه این سال ها من تجربه کسب کردم و از همه آنها به عنوان خاطرات خوب یاد می کنم.

 
وی گفت: برنامه من این است که برای فصل آینده بتوانم بیشتر از جوانان کرمانی بهره ببرم برای همین هم لیستی به باشگاه مس داده ام و به زودی با این تیم کارم را شروع می کنم.

 
خبر دیگر این که کادر فنی تیم مس کرمان با حضور دو چهره دیگر تکمیل تر شد.

 
به گزارش باشگاه مس کرمان آرتا منهاجی کمک مربی فصل قبل مس که در نیم فصل دوم در کنار اکبر میثاقیان هدایت تیم مس را بر عهده داشتند، در تیم مس ماندگار شد و در این فصل نیز بر روی نیمکت مس به عنوان مربی خواهد نشست.

 
دکتر حمیداوی نیز که پیش از این سابقه همکاری با وینگو بگوویچ را داشته است در این فصل در کادر فنی تیم مس کرمان حضور خواهد داشت.

 
بنابر این گزارش طی روزهای آتی کادر فنی تیم مس با حضور مربی کرمانی و مربی دروازه بان ها کامل تر خواهد شد.

 
در حالی که کار تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر فصل قبل ادامه دارد، تمرینات تیم مس با حضور بازیکنان رده های سنی و منتخب کرمان از عصر امروز دوشنبه در زمین اختصاصی مس آغاز می شود.

 

انتهای پیام/