یادواره ۱۷ شهید والامقام روستای طالقانی زرند برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان، یادواره ۱۷ شهید روستای طالقانی شهرستان زرند برگزار شد.

یادواره ۱۷ شهید والامقام روستای طالقانی زرند باحضور خانواده معظم شهدا،مردم شهیدپرور روستای طالقانی و مسئولین شهرستان زرند برگزار شد.

 

yadvare

 

به گزارش صدای زرند، چهارشنبه شب یادواره ۱۷ شهید سرافراز روستای طالقانی زرند با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرستان زرند در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و جمع کثیری از مردم در محل مسجد جامع ولی‌عصر (عج) این روستا برگزار شد.

 

 
در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به حماسه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: رزمندگان اسلام با شناخت از امام راحل  در سایه آموزه‌های مکتب نبوی و علوی پا در میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند و با الهام از هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل در تبعیت از ولی زمان خود جان در طبق اخلاص گذاشته و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

 
محمدرضا حسنی‌سعدی شهدا را الگوهای کامل ایثار و اخلاص عنوان کرد و با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم و ضروری است.

 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه شهدا با پیروی از حسین زمان خود جامه شهادت به تن پوشیدند، گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و همواره باید پاسدار حرمت شهدا و خانواده‌های آنان باشیم.

 
وی وظیفه جوانان و دلسوزان انقلاب را در این رابطه سنگین دانست و بیان داشت: رسالت همه در قبال شهدا این است که ایمان خود را تقویت و با اطاعت از ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 
حجت‌الاسلام احمد رحمانی دبیر برگزاری یادواره شهدا نیز هدف از برگزاری این یادواره را گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و انتقال ارزش‌های شهدا به نسل جوان جامعه دانست.

 
در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب در عناوین مختلف قرآن، احکام، جوانان و نوجوانان، علمی  و عکس شهدا و تهاجم فرهنگی دشمنان گشایش یافت که تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است.

 
انتهای پیام/