دکتر حسین امیری: آینده گان در مورد حال زرند قضاوت خواهند کرد!

خوشبختانه با فعالیت های که در شهرستان به انجام رسیده است امروز زرند به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور شناخته شده است. باید با یک برنامه ریزی اصولی و استفاده صحیح از منابع خدادادی برای آینده گان نیز سرمایه گذاری کنیم. خوشبختانه توسعه اقتصادی خوبی در شهرستان به انجام رسیده است که آینده گان باید در این خصوص قضاوت کنند.

دکتر امیری

جلسه شورای اداری شهرستان زرند با حضور خنجری فرماندار زرند و دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس اسلامی و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

 
صدای زرند: در ابتدای این نشست حبیب الله خنجری برای رسیدن به پیشرفت و تحقق نیازمند به همدلی و همزبانی هستیم و مسئولان باید با همدلی و همزبانی بیشتر برای تحقق خواسته های مردمی تلاش کنند.

 

 

مقام عالی دولت در شهرستان زرند گفت: باید در امر خدمت گذاری به دور از حاشیه ها عمل کنیم و عمران و آبادانی شهرستان و روستاها در اولویت کاری مدیران و مسئولین قرار گیرد.

 

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند تصریح کرد: پیمانکاران معادن نسبت به پرداخت مطالبات کارگران اقدام نمایند و بازرسین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جدیت مسائل و مشکلات کارگران را رسیدگی و نظارت کنند.

 

 

وی به نقش رسانه ها و مطبوعات در درج اخبار اشاره کرد و گفت: رسانه ها نباید اخبار غیر کارشناسی در مورد آلودگی ها هوا که باعث تشویش اذهان عمومی می شود چاپ نمایند.

 

 

وی به برنامه های هفته دولت اشاره و تصریح کرد: در این هفته در نظر داریم نمایشگاه دستاوردها ی ادارات را به معرض دید شهروندان قرار دهیم.

        

وی فرصت های سرمایه گذاری در کنار صنایع موجود را ایجاد اشتغال نیروی بومی دانست و تصریح کرد: با ایجاد بنگاههای اقتصادی زمینه فعالیت جوانان جویای کار را فراهم آوریم.

 

 

خنجری به وضعیت کشتارگاه دام و طیور اشاره کرد و افزود: هر چند فعالیت های خوبی در بخش کشتارگاهها انجام گرفته است اما هنوز تا رسیدن به نقطه ایدآل فاصله زیادی داریم و امیدواریم با همت شهرداری، شورای شهر و دامپزشکی بتوانیم این مکان را به وضعیت مطلوب برسانیم.

 

 

فرماندار زرند همچنین در پایان خواستار ارائه گزارش یکساله ادارات به فرمانداری زرند شد.

 

 

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز به زیر ساخت های مهم زرند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با فعالیت های که در شهرستان به انجام رسیده است امروز زرند به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور شناخته شده است.

 

 

حسین امیری تصریح کرد: وجود معادن سنگ آهن، ذغالسنگ و کارخانه های کک و قطران، فولاد ایرانیان و کنسانتره همه در جهت خدمت رسانی به شهروندان و اشتغال جوانان زرندی ایجاد شده است.

 

 

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه وجود رکودهای اقتصادی در جهان باعث شده است که این امر بر روند اقتصادی شهرستان زرند نیز تاثیر بگذارد.

 

 

وی با اعلام اینکه تمامی افراد امروز در قبال آینده گان مسئول هستند، گفت: باید با یک برنامه ریزی اصولی و استفاده صحیح از منابع خدادادی برای آینده گان نیز سرمایه گذاری کنیم.

 

 

وی در پایان افزود: خوشبختانه توسعه اقتصادی خوبی در شهرستان به انجام رسیده است که آینده گان باید در این خصوص قضاوت کنند.

 

انتهای پیام/