روزقدس امسال پر شورتر از سال های قبل برگزار خواهد شد

حسن زاده، بخشدار یزدان آباد از مردم شهیدپرور بخش یزدان آباد درخواست نمود که با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی وحدت و انسجام امت واحده اسلامی را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، حسن زاده، بخشدار یزدان آباد، ضمن تسلیت فرار سیدن ایام شهادت امام علی (ع) و با اشاره به ۱۴تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها برای شهردار یزدانشهر و دهیاران بخش یزدان آباد آرزوی موفقیت کرد.

 

حسن زاده ضمن اشاره به روز قدس، اظهار داشت: بسیاری از کشورها ممکن است که روز قدس به افق آن کشورها ساعتی جلوتر یا عقب تر باشد ولی جمعه  ۱۹تیر روز قدس می باشد که بی شک حضور در راهپیمایی این روز بسیار اهمیت دارد.

 

بخشدار یزدان آباد افزود: امسال حساسیت روز قدس به مراتب بیشتر از سال های قبل می باشد.

 

وی از مردم شهیدپرور بخش یزدان آباد درخواست نمود که با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی وحدت و انسجام امت واحده اسلامی را به نمایش بگذارند.

 

YazdanAbad001

 

در ادامه مهندس ایزدی رییس دامپزشکی بخش یزدان آباد با اشاره به اینکه بخش یزدان آباد ۳۳۰۰۰دام سبک و سنگین دارد، در مورد بیماری تب گنگو گفت و اظهار داشت: خوشبختانه این بیماری تاکنون در بخش یزدان آباد مشاهده نشده و در این زمینه ما پیگیر سمپاشی محل نگهداری گوسفندان در بخش یزدان آباد هستیم.

 

در پایان رییس دفتر امام جمعه یزدانشهر نیز ضمن تقدیر از مردم فهیم بخش از آنان خواست امسال هم پر شور و مثل همیشه با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق نمایند.

 

لازم به ذکر است که امسال همانند سالهای گذشته راهپیمایی روز قدس در بخش یزدان آباد علاوه بر مرکز بخش در مناطق سیریز و شعبجره از توابع این بخش نیز به صورت مستقل برگزار خواهد شد

 

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی