با تمام توان به شهردار جدید کمک خواهم کرد

سرپرست شهرداری زرند: با تمام توان به شهردار جدید که از طرف اعضای محترم شورای اسلامی شهر انتخاب می شود کمک خواهد کرد تا شهر زرند جایگاه واقعی خود را در عمران و آبادانی شهر کسب نماید.

RezaYazdanpenah۱۴ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها نامگذاری گردیده است، این رویداد بهانه ای بود تا مدیریت آموزش و پرورش و روابط عمومی این اداره سخنران جلسه شورای اداری خود را سرپرست شهرداری قرار دهند که در نوع خود قابل توجه می باشد.

 

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در این جلسه رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند با تقدیر از بانیان این برنامه، آقای صادقی زاده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان را از بزرگان فرهنگی شهر که سابقه مدیریت موفق در شهرداری و جزء معدود نفراتی که در زمان حضور در شورای اسلامی شهر اشراف کامل بر قوانین حاکم بر شهرداری داشتند، معرفی کرد.

 

ایشان حضور در جمع فرهنگیان شهر را فرصتی مناسب جهت انتقال مباحث مربوط به مدیریت شهری، فرصت ها و چالش های پیش رو در آموزه های شهروندی برای نسل جوان دانست و افزود: ارتقاء شهر در حوزه شهرداری نامناسب می باشد که این امر در مقایسه ی بودجه شهرداری با شهرستان هایی همچون سیرجان و رفسنجان بسیار ناچیز و کاملاً مشهود است که امیدواریم بهره برداری کامل از کارخانجات موجود و راه اندازی مراکز صنعتی جدید افزایش بودجه شهرداری را در پی داشته باشد.

 

یزدانپناه با اشاره به این موضوع که نیروهای خدوم شهرداری در همه ی بخش ها و حوزه های معاونتی مشغول به فعالیت می باشند به گوشه ای از اقدامات انجام شده در زمان تصدی ایشان در سمت سرپرست شهرداری را بازگو کرد.

 

وی پرداخت مطالبات پرسنل رسمی و نیروهای شرکتی شهرداری و به روز نمودن نسبی حقوق آنها را اقدامی در خور توجه دانست که در این راستا صدور مجوز شورای اسلامی در مورد تخفیف عوارضات و انجام اقدامات مهم پایان سال چه در بخش مطالبات پرسنل و چه در بخش انجام پروژه های عمرانی شهر را بسیار موثر بود.

 

وی گفت: همچنین در بخش خدمات شهری، ۲۰ کیلومتر رنگ آمیزی سطح شهر، تبدیل کشتارگاه سنتی به کشتارگاه نیمه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان که در حال بهره برداری می باشد، خط کشی ۹۰ کیلومتر طول معابر سطح شهر در کنار فعالیت گسترده سازمان پارک ها و فضای سبز در کاشت ۱۱ هزار صندوق گل و گلدان نمونه ای از این اقدامات می باشد.

 

منتخب شورای شهر زرند در بخش دیگری از سخنان خود رتبه ی اول تفکیک زباله در سطح استان، بازسازی تأسیسات کارخانه ماسه شویی پس از دو سال، پخش ۳ هزار تن آسفالت و بازسازی ۳ دستگاه ماشین سنگین واحد نقلیه را از دیگر اقدامات معرفی نمود.

 

این مقام مسئول انجام پروژه های بلند مدت و تحول شهر را در گرو ثبات مدیریت شهر و ترسیم چشم انداز در محورهای توسعه دانست و گفت: این مهم در پروسه های کوتاه مدت مدیریتی مقدور نمی باشد.

 

وی در پایان اذان داشت با تمام توان به شهردار جدید که از طرف اعضای محترم شورای اسلامی شهر انتخاب می شود کمک خواهد کرد تا شهر زرند جایگاه واقعی خود را در عمران و آبادانی شهر کسب نماید.

 

 

انتهای پیام/