فرماندار زرند: پرداخت عوارضات کتابخانه ها کمک به پیشرفت شهر است

خنجری: پرداخت نیم درصد عوارض شهرداری به صورت ماهیانه به حساب انجمن کتابخانه ها می تواند کمک مؤثری در رشد و تعالی این امر در شهرستان نماید.

Khanjari_ (1)حبیب الله خنجری فرماندار زرند در نشست مشترک مسئولین کتابخانه های شهرستان با رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند و نماینده شهرداری ریحانشهر خواستار پرداخت حق نیم درصد عوارضات کتابخانه ها شد.

 

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند در ابتدای این نشست فرماندار زرند ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: پرداخت نیم درصد عوارض شهرداری به صورت ماهیانه به حساب انجمن کتابخانه ها می تواند کمک مؤثری در رشد و تعالی این امر در شهرستان نماید.

 

حبیب الله خنجری اظهار داشت: در صورتی که نیم درصد عوارضات شهرداری ها به حساب این انجمن واریز شود بسیاری از مشکلات انجمن ها برطرف خواهد شد.

 

وی ادامه داد: طبق بخشنامه در صورتی که شهرداری ها نسبت به پرداخت عوارضات خود اقدام نکنند مبلغ مورد نظر از محل اعتبارات آنها کسر و به حساب خزانه کل کشور واریز خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت تصریح کرد: در صورتی که این اتفاق بیفتد سهم شهرستان زرند از محل این عوارضات به کمترین حد ممکن خواهد رسید و ضرر آن به شهرستان و انجمن آن باز خواهد گشت.

 

خنجری ابراز داشت: به طبع شهرداری ها با پرداخت این عوارضات ضرر نخواهند کرد و مطمئناً شهر نیز از این پرداخت ها بیشترین سود را خواهد برد.

 

در ادامه رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند و نماینده شهرداری ریحانشهر به ارائه گزارشی از واریز پرداخت های شهرداری ها در این خصوص پرداختند.

 

 

انتهای پیام/