تمام تلاشمان ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان زرند می باشد

نشست هم اندیشی طرح سرمایه گذاری و احداث کارخانه مواد معدنی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند و رؤسای ادارات سطح شهرستان در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

خنجری فرماندار زرند در نشست هم اندیشی طرح سرمایه گذاری و احداث کارخانه مواد معدنی گفت: تمام تلاشمان ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان زرند می باشد.

 

Jalese-Khanjeri

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ابتدای این نشست ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از حضور سرمایه گذاران خارجی در معادن شهرستان زرند خبر داد و تصریح کرد: رویکرد مسئولین اجرایی شهرستان و استاندار کرمان ارتقاء مسائل اقتصادی و اجرای طرح مثلث اقتصادی می باشد.

 
فرماندار زرند تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری های خوبی که در شهرستان انجام شده است اما هنوز جا برای فعالیت و کارهای سرمایه گذاری وجود دارد.

 
نماینده عالی دولت در شهرستان زرند گفت: تمام تلاشمان ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان زرند می باشد و امیدواریم با همکاری مدیران و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی بتوانیم نقش مؤثری در این خصوص ایفا نماییم.

 
وی برگزاری این نشست را در جهت ایجاد هماهنگی بهتر و بیشتر ادارات در خصوص اجرای پروژه ها و طرح های صنعتی و معدنی دانست و تصریح کرد: ادارات بدون هرگونه تعارف نسبت به ارائه نقشه ها و نظرات کارشناسان خود اقدام نمایند تا اجرای این طرح های اقتصادی بدون هر گونه مشکلی انجام گیرد.

 
خنجری وجود زیر ساخت های مناسب در شهرستان زرند و راه آهن را مهمترین مزیت اجرای موفق طرح ها دانست و گفت: دغدغه سرمایه گذاران خارجی ایجاد زیرساخت های مناسب و برگشت سرمایه می باشد.

 
وی به آلایندگی این کارخانه صنعتی و معدنی نیز اشاره کرد و تصریح کرد: آلایندگی کم این کارخانه از مزایای مهم و نکات مثبت این کارخانه می باشد.

انتهای پیام/