افتتاح رام دوم قطار ویژه مسافربری کرمان – تهران

افتتاح رام دوم قطار مسافر بری کرمان _ تهران بعدازظهر شنبه در ایستگاه راه آهن کرمان برگزار شد.

رام دوم قطار مسافربری کرمان – تهران با حضور استاندار کرمان و شماری دیگر از مسوولان راه اندازی شد.

 

رام دوم قطار مسافربری کرمان - تهران

 

به گزارش صدای زرند ، با حضور استاندار کرمان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل راه آهن استان کرمان رام دوم قطار مسافربری «کرمان – تهران» با هزینه ۳۰ میلیارد تومان و ظرفیت جابه جایی ۱۲۰ هزار نفر مسافر در طول سال افتتاح شد.

 

 

 

افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت مسافربری ناوگان ریلی استان کرمان

 

 

علیرضا رزم حسینی عصر دیروز ۲۳ خردادماه در مراسم افتتاح رام دوم قطار مسافربری «کرمان – تهران» اظهار کرد: یکی از زیرساخت های اصلی کشور و استان بحث حمل و نقل ریلی است که در دولت یازدهم به این حوزه توجه ویژه ای شده است.

 
وی با بیان اینکه کرمان استانی معدن خیز و باربری است تصریح کرد: بحث مسافربری نیز از جمله گردشگری خارجی و داخلی در استان اهمیت خاصی دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

 
رزم حسینی تصریح کرد: با افتتاح رام دوم قطار مسافربری، ظرفیت مسافربری راه آهن استان ۳۰ درصد افزایش می یابد و این کار با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی انجام شده است.

 
وی بیان کرد: حمل و نقل ریلی حوزه ای امن، ارزان و مطمئن است و امیدواریم بتوانیم با توسعه خدمات در این حوزه برای مردم کار کنیم.

 

 

 

تغییر ساعات حرکت قطارهای کرمان / راه‌اندازی آشیانه جرثقیل راه آهن کرمان در آینده نزدیک

 

 

در ادامه مهرداد پاسیار مدیرکل راه آهن استان کرمان در مراسم افتتاح رام دوم قطار مسافربری کرمان – تهران با حضور استاندار کرمان اظهار کرد: رام دوم قطار «کرمان – تهران» شامل قطارهای بسیار لوکس و درجه یک و ساخت گروه صنعتی پلور سبز از کارخانجات واگن سازی زرند و افتخار استان کرمان است.

 
وی با اشاره به اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی رام دوم قطار «کرمان – تهران» افزود: این قطار دارای هشت سالن، ۱۰ کوپه و ظرفیت ۳۲۰ نفر مسافر است که سالانه ۱۲۰ هزار نفر مسافر را جابه جا خواهد کرد.

 
پاسیار تصریح کرد: رام دوم قطار «کرمان – تهران» یک روز در میان ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه حرکت دارد و علاوه بر این هر روز حرکت قطار «کرمان – تهران» را در ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه و حرکت قطار «زاهدان – تهران» را در ۲۳ و ۳۵ دقیقه از کرمان داریم.

 
مدیرکل راه آهن استان کرمان با اشاره به پروژه های در دست اجرا در راه آهن استان اظهار کرد: آشیانه جرثقیل را با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در دست احداث داریم که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 
وی افزود: قبل از این نمی توانستیم تعمیرات را در کرمان انجام دهیم و با فعالیت این آشیانه، نیروهایی که از سال گذشته آموزش دیده اند، کار تعمیر و نگهداری جرثقیل ریلی را در ایستگاه کرمان انجام می دهند.

 
پاسیار در پایان درباره ساعات حرکت قطار گفت: از نظر ساعت حرکت تابع مقررات خاص هستیم و با پیگیری استاندار، ساعات حرکت را تغییر دادیم و در حال حاضر قطار کرمان جزو قطارهای خوش ساعت است.

 

رام دوم قطار مسافربری کرمان - تهران

رام دوم قطار مسافربری کرمان - تهران

رام دوم قطار مسافربری کرمان - تهران

رام دوم قطار مسافربری کرمان - تهران

 

 

انتهای پیام/