ادامه ماجرای واردات کارگر چینی به کشور / این بار در لامرد استان فارس

یک هفته پس از خبرساز شدن ورود کارگران چینی به پروژه فولاد زرند در کرمان، در نقطه‌ای دیگر از کشور قرار است ده ها کارگر چینی برای احداث «بزرگترین مجتمع آلومینیوم خاورمیانه» که در لامرد استان فارس در حال ساخت است وارد کشور شوند.

chinalabourهنوز یک هفته از انتشار خبر ورود ده ها کارگر چینی به کرمان نگذشته است که از شهرستان لامرد در استان فارس خبر می رسد شرکت «ایمیدرو» کارفرمای پروژه «آلومینیوم جنوب» به دنبال دریافت اجازه ورود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر کارگر چینی به کشور برای ساخت این مجتمع صنعتی است.

 

به گزارش صدای زرند، به نقل ازآرمان پرس، یک هفته پس از خبرساز شدن ورود کارگران چینی به پروژه فولاد زرند در کرمان، در نقطه‌ای دیگر از کشور قرار است ده ها کارگر چینی برای احداث «بزرگترین مجتمع آلومینیوم خاورمیانه» که در لامرد استان فارس در حال ساخت است وارد کشور شوند.

 

منابع کارگری در لامرد استان فارس از درخواست شفاهی نمایندگان شرکت ایمیدرو به عنوان کارفرمای اصلی  پروژه آلومینیوم جنوب از طریق اداره کار شهرستان لامرد، برای ورود بیش از ۱۰۰ کارگر چینی خبر می دهند.

 

بنابر تایید رییس اداره کار شهرستان لامرد، این درخواست توسط نمایندگان ایمیدرو در لامرد تا این لحظه صرفاً به صورت شفاهی ارائه شده و مسولین این اداره هم روال درخواست مجوز کار برای نیروی خارجی را به آنها اعلام کرده اند.

 

 

انتهای پیام/