پیام تسلیت دفتر نظارت شورای نگهبان زرند به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان

این روزها قلوب مؤمنین و عاشقان به انقلاب اسلامی به شدت در غم از دست دادن یک رئیس جمهور خادم و پرتلاش و مدبر که به تعبیر امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مغتنم بود اندوهگین است.

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

به گزارش صدای زرند، بی تردید این مصیبت بزرگ در بطن خود خیری کثیر خواهد داشت چنانچه پس از شهادت هر شیرمرد مجاهد و مبارز ،علمداری دیگر پرچم به دوش گرفت و چه سعادتمند بود این سید عالیقدر و یارانش که زیباترین مرگ را که شهادت در راه خدا در مسیر خدمت به خلقِ خدا بود را برای خود خریدند و رستگار شدند.

در توصیف سجایای اخلاقی،درایت مدیریتی ،ظلم ستیزی و عدالت پروری و میزان تلاش و سختکوشی این مَرد میدان تمام نخبگان سیاسی فرهنگی اجتماعی در کشور از عباراتی استفاده می کنند که در زمان حیات آن فقید سعید کمتر به زبان می راندند و گاه حتی طعنه زنانی که روزگاری او را به باد تمسخر هم گرفته بودند برای آرامشِ خود از او حلالیت می خواهند. بسیاری از کشورهای دیگر این روزها برای فردی سیاه‌پوش شده اند که بی ادعا بود و در مقابل پرتلاش. عالم و اندیشمند بود اما هیچگاه بزرگی خود را جار نزد . در برابر رقبایی که به او تهمتهایی هم که زدند نیز روشی علی گونه داشت و هرگز پس از رسیدن به قدرت با هیچ کدام از سر خشم و انتقامجویی وارد نشد و با صبوری و گشاده روئی آنان را بغل می کرد و گوئی همه ی مردم ایران بخشی از وجود او بودند.

هنوز زود است او را بشناسیم.

اینک و به پاس ارج نهادن به تلاش‌ها و منش های پرشمار مدیریتی که اکنون بخوبی در دل مردم نشسته است ضمن تسلیت به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام و نائب برحقش امام خامنه ای حفظه الله علیه و نیز تمام مردم آزاده و عدالتجوی جهان و بویژه مردم ایران از عموم مردم شریف نجیب و قدرشناس زرندی دعوت می کنیم تا در مراسم یادبود آن سید عالیمقام روز چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۱۹ در حسینیه ثارالله سپاه پاسداران شهرستان حضور بهم رسانده تا کمترین وظیفه ای که در برابر ایشان و همراهان و جمیع شهدا داریم را ادا نمائیم.

علی پوررنجبر – دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان