یادواره شهدای روستای باب‌هوتک زرند برگزار شد

همزمان با سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) دهمین یادواره شهدای روستای باب‌هوتک و ۸ شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع) زرند برگزار شد.

همزمان با سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) یادواره ۶ شهید والامقام روستای باب‌ هوتک زرند و ۸ شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع) زرند برگزار شد.

 

 

yadvare

 

به گزارش صدای زرند، ظهر امروز همزمان با سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یادواره ۶ شهید والامقام روستای باب‌ هوتک زرند و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع) زرند در حسینیه شهدای باب‌هوتک زرند برگزار شد.

 

 
در این مراسم معنوی که فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند، محمد منصوری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و دبیر برگزاری این یادواره، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

 
وی همچنین انتقال ارزش‌های والای شهدای گرانقدر به نسل جوان و آشنایی آنها با رشادت‌های رزمندگان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره دانست و گفت: اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدای گرانقدر است که در سایه رهنمودهای امام راحل حماسه‌های عظیمی را آفریدند.

 
منصوری به شجاعت جوانان روستای باب‌هوتک در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جوانان و نوجوانان روستای باب‌هوتک در دوران دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله با پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

 

 

منصوری دبیر ستاد برگزاری یادواره ۶ شهید والامقام روستای باب‌هوتک و ۸ شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع)  با قدردانی از حضور قشرهای مختلف مردم در این مراسم معنوی، آشنایی بیشتر جوانان با حضرت امام خمینی (ره) و ارزش‌های والای انقلاب و گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه را از مهمترین اهداف این مراسم عنوان کرد.

 
در ادامه این مراسم عبدالعلی‌زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رزمندگان شهرستان زرند پرداخت، مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت (ع) و پخش نماهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌ها بود.

 
همچنین شرکت‌کنندگان در این یادواره با حضور در جوار قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر تجدیدپیمان کردند.

 
به گزارش صدای زرند، پیکر پاک و مطهر هشت شهید گمنام سال ۱۳۸۰ در مسجد ابوالفضل (ع) دوراهی زرند‌ ـ راور به خاک سپرده شد.

 
انتهای پیام/