عملیات اجرایی احداث جاده کوهبنان – کرمان به زودی آغاز می‌شود

فرماندار سابق کوهبنان گفت: عملیات اجرایی احداث جاده ارتباطی کوهبنان به مرکز استان کرمان به زودی آغاز می‌شود.

هاشمی فرماندار سابق کوهبنان گفت: عملیات اجرایی احداث جاده ارتباطی کوهبنان به مرکز استان کرمان به زودی آغاز می‌شود.

 

hashemi

 

به گزارش صدای زرند، سید‌مجتبی هاشمی ظهر امروز در مراسم تودیع خود از سمت فرمانداری کوهبنان اظهار داشت: طی ۱۴ ماه حضور در کوهبنان تلاش کردم که هماهنگ کننده و ناظر بر ادارات دولتی باشم و با دادن استقلال به مدیران ادارات آنها را در انجام کارها و اتمام پروژه‌ها یاری رسانم.

 
وی از پیگیری برای احداث جاده ارتباطی کوهبنان به مرکز استان و شهرستان زرند خبر داد و افزود‌: برنده مناقصه اعلام شده و به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

 
هاشمی تصریح کرد: با ساخت این مسیر ۳۵ کیلومتری آرزوی دیرینه مردم شهرستان محقق می‌شود و مردم بدون عبور از مسیر کوهستانی‌ به مرکز استان متصل می‌شوند.

 
وی از پیگیری برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان کوهبنان خبر داد و افزود: با همکاری مسئولان استان و نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان‌ در مجلس شورای اسلامی این بیمارستان آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی است و زمینه برای استخدام نیروهای موردنظر نیز فراهم شده است‌.

 
وی گفت‌: یکی از نیازهای دانش‌آموزان و ورزشکاران کوهبنان داشتن استخر شنای سر پوشیده بود که با همت معاونت عمرانی فرمانداری و اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به این امر کار ساخت این استخر آغاز شده و ۱.۵ میلیارد تومان نیز از اعتبارات نوسازی مدارس برای ادامه کار به این اختصاص داده شده است‌.

 
فرماندار سابق کوهبنان از پیگیری برای ایجاد روشنای بلوار ورودی کوهبنان از سمت کرمان‌، رفع مشکل پمپ بنزین‌، آسفالت جاده‌های پشتکوئیه و فتح‌آباد‌، رفع مشکل آب لوله‌کشی فید‌کوئیه، اجرای طرح هادی و زیبا‌سازی روستاها ‌و راه‌اندازی بازارچه خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار کوهبنان خبر داد.

 
وی گفت: یکی از اقدامات اساسی برای رفع مشکل بیکاری پیگیری راه‌اندازی معدن هشونی غربی بود که از چهار ماه قبل این معدن فعالیت خود را با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز کرده و تا پایان سال بیش از ۲۰۰ نفر را مشغول به کار می‌کند.

 
محمدرضا مهدلو فرماندار جدید کوهبنان نیز گفت‌: از سن ۱۵ سالگی در خط ولایت و رهبری حرکت و در سنگرهای مختلف خدمت‌رسانی کار کرده‌ام و امیدوارم در عرصه جدید هم بتوانم در سایه وحدت و همدلی گام‌هایی برای عمران و آبادانی شهرستان کوهبنان بردارم‌.

 
وی تاکید کرد: همواره در طول زندگی‌ام‌ به ارزش‌های اسلام و انقلاب پایبند بوده‌ و به هیچ قیمتی حاضر نیستم که از آنها دست بکشم، لذا سعی می‌کنم تا در جهت عمران و آبادانی شهرستان از مشاوره همگان بهره ببرم و اگر جایی احساس کردم نمی‌توانم کاری را انجام دهم با شجاعت نه را بر زبانم جاری سازم.

 
فرماندار جدید کوهبنان بیان داشت: بر اساس گزارشات کوهبنان جزو امن‌ترین مناطق استان کرمان است که این مهم در سایه وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان پایدار می‌ماند.

 
انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: نامجو کوهبنانی