محمدرضا مهد‌لو فرماندار کوهبنان شد

محمدرضا مهد‌لو به عنوان فرماندار جدید کوهبنان معرفی شد.

محمدرضا مهد‌لو به عنوان فرماندار جدید کوهبنان معرفی شد.

 

mahdlo-farmandar-kouhbanan

 

به گزارش صدای زرند، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان، محمدرضا مهد‌لو به عنوان فرماندار جدید شهرستان کوهبنان معرفی شد.

 
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: مردم داری ، اخلاق و مدیریت از ویژگی های اخلاقی سید مجتبی هاشمی فرماندار سابق کوهبنان بود که توانست در مدت ۱۴ ماه حضور در کوهبنان گام های موثری در جهت عمران و آبادانی شهرستان بردارد.

 
وی ابراز داشت: همکاری با موید دولت اسلامی وظیفه همه ی مردم و مسئولین است لذا باید طبق هر انگیزه ای از جمله الهی ، ملی ، میهنی و جناحی باید تلاش کنیم تا در خدمت گزاری به مردم کم نگذاریم که البته  فرماندار سابق کوهبنان در این زمینه سابقه ای درخشان از خود به یاد گار گذاشته است.

 
 امام جمعه کوهبنان به بخشنامه علوی مولای متقیان علی علیه السلام به مالک اشتر اشاره کرد و افزود: اگر مدیران خواستار بقا ی خود ، رضایت خداوند و مردم باشند باید به بند بند این بخشنامه عنایت داشته و در مرحله ی اول خود را در محضر خدا بدانند چرا که به فرموده ی حضرت امام ( ره ) عالم محضر خداست.

 
 وی تأکید نمود: کار و تلاش ما باید در راستای اجرای فرامین حضرت حق و قوانین اسلامی باشد چرا که مملکت ایران اسلامی ما قانون اساسی دارد که بر گرفته از اسلام و روایات ائمه معصومین علیه السلام است لذا مدیر باید به گونه ای رفتار کند که رابطه مردم با خدا را ارتقا دهد.

 
حجت الاسلام و المسلمیبن جعفری تصریج نمود: مدیر باید به گونه ای برخورد کند که ارتباط خود را با مردم محکم نماید چون خدمتگزار مردم است و این توفیق و عبادت والایی است که انسان بتواند با توکل به خداوند به میدان خدمت وارد شود و اگر چنین باشد هرگز در چنین میدانی تنها نخواهد ماند.

 
وی با اشاره به نامه زیبای مولای متقیان علی علیه السلام به مالک اشتر گفت: مدیر باید نفس خود را در مقابل خواهش ها بشکند و در راستای خدمتگزاری آنچه خداوند و قانون می پسندد مد نظر قرار دهد و از این فرصت ذخیره ای برای دنیا و آخرت خود بردارد.

 

 

لازم به توضیح است که محمدرضا مهدلو دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم اجتماعی بود و پیش از این دهداری دهستان محمدآباد زرند را به مدت ۲ سال، مسئولیت حراست فرمانداری زرند را به مدت ۱۰سال، مسئولیت بازرسی فرمانداری زرند را به مدت ۴ سال، مسئولیت دفتر شهری و روستایی زرند را به مدت ۴ سال و نیز مسئولیت دفتر اقتصادی فرمانداری زرند را به مدت یک سال در پرونده کاری خود دارد. وی همچنین ۸ سال به عنوان مشاور جوان فرماندار زرند و نیز یک سال و دو ماه به عنوان بخشدار مرکزی زرند در سیستم وزارت کشور فعالیت داشته است.

 
انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: نامجو کوهبنانی