بخشدار مرکزی زرند سرپرست فرمانداری کوهبنان شد

بعد از استعفای هاشمی، فرماندار کوهبنان، محمدرضا مهدلو بخشدار مرکزی زرند، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کوهبنان معرفی شد که مراسم معارفه ایشان فردا صبح راس ساعت ۱۰ صبح در محل سالن اجتماعات فرمانداری کوهبنان برگزار خواهد شد.

Mahdlo1با تصمیم استانداری کرمان، محمدرضا مهدلو بخشدار مرکزی زرند، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کوهبنان معرفی شد.

 

مهدلو در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به انصراف و استعفای هاشمی، فرماندار شهرستان کوهبنان و به دلیل تعهدی که من به فرمانداری زرند دارم، طی صحبت هایی که با خنجری، فرماندار زرند داشتم و کسب اجازه از ایشان برای بهبود شرایط شهرستان کوهبنان پیشنهاد استانداری را قبول کردم و امیدوارم بتوانیم در این زمینه موفق باشم.

 

وی ضمن اینکه دلیل انتخاب خود به عنوان سرپرست فرمانداری کوهبنان را به فعالیت­ های نسبتاً خوبی که ایشان در زمینه عمرانی در بخشداری مرکزی زرند داشته اند احتمال داد، افزود: با توجه به استعداد بسیار خوبی که شهرستان کوهبنان در زمینه گردشگری دارد امیدواریم با توجه ویژه و اختصاصی به این بخش و نیز ارائه برنامه ها و فعالیت در این زمینه بتوانیم شهرستان کوهبنان را در زمینه گردشگری توسعه بدهیم.

 

ایشان ادامه دادند: به دلیل اینکه شهرستان ­های اطراف کوهبنان، نظیر راور، رفسنجان، زرند و بافق، از لحاظ فضای گردشگری دارای کمبودهایی می­ باشند، با توجه بیشتر به بخش گردشگری در کوهبنان می توانیم این شهرستان را عنوان یک محیط مناسب و مرکزی ایده آل برای حضور بیشتر به شهروندان این مناطق معرفی کنیم.

 

مهدلو در ادامه گفتگو بیان داشت: همچنین با توجه به شرایط آبی خوبی که این شهرستان نسبت به دیگر شهرستان های استان دارد می توانیم با ارائه برنامه هایی در زمینه کشاورزی و آبزی­ پروری و تغییر الگوی کشت از محصولاتی نظیر زیره و لوبیا به گیاه زعفران که هم نیاز آبی کمتری دارد و هم سودآوری مناسبی دارد، می­ توانیم موجبات افزایش اشتغالزایی در این شهرستان را فراهم نماییم.

 

وی اظهار داشت: با توجه به وجود روحیه کار و فعالیت های خانگی در بین شهروندان کوهبنانی، از دیگر برنامه های ما برای این شهرستان توسعه مشاغل خانگی به ویژه بافت فرش و قالی بافی در این شهرستان خواهد بود.

 

مهدلو در پاسخ به این نکته که یکی از دلایل استعفاء هاشمی، فرماندار سابق کوهبنان، دوری ایشان از محل سکونت اصلیشان یعنی کرمان بوده است و قصد شما بعد از دریافت حکم فرمانداری کوهبنان برای سکونت در کوهبنان چگونه خواهد بود، گفت: با توجه به روحیه مدیریتی که در خود سراغ دارم، بنده حتما باید تمام وقت درگیر برنامه های مدیریتی خودم باشم و صد در صد برنامه اصلی من بعد از دریافت حکم سکونت تمام وقت در این شهرستان خواهد بود.

 

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کوهبنان فردا صبح راس ساعت ۱۰ صبح و همزمان با شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری کوهبنان برگزار خواهد شد.

 

لازم به توضیح است که محمدرضا مهدلو دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم اجتماعی بود و پیش از این دهداری دهستان محمدآباد زرند را به مدت ۲ سال، مسئولیت حراست فرمانداری زرند را به مدت ۱۰سال، مسئولیت بازرسی فرمانداری زرند را به مدت ۴ سال، مسئولیت دفتر شهری و روستایی زرند را به مدت ۴ سال و نیز مسئولیت دفتر اقتصادی فرمانداری زرند را به مدت یک سال در پرونده کاری خود دارد. وی همچنین ۸ سال به عنوان مشاور جوان فرماندار زرند و نیز یک سال و دو ماه به عنوان بخشدار مرکزی زرند در سیستم وزارت کشور فعالیت داشته است.