روحی تازه در شعر زرند / عصر شعر این ماه با حضور حامد عسکری (+تصاویر)

با دعوت از شاعر برجسته ی کشور، آقای حامد عسکری به شهرستان زرند در انجمن شعر طوفان واژه ها عصر شعری با حضور این شاعر برجسته و جمعی از شعرا و هنرمندان استان کرمان و شهرستان زرند و با حضور ویژه مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های زرند و راور برپا شد که باری دیگر خونی تازه به رگ های شعر دیارمان تزریق شد.

روز گذشته پنج شنبه مورخ ۱۳۹۴/۲/۳۱ برای اولین بار و توسط جوانان دیار زرواند و بدون حمایت هیچ نهاد و ارگانی یک اتفاقی تازه با دعودت از شاعر برجسته ی کشور، آقای حامد عسکری به شهرستان زرند در انجمن شعر طوفان واژه ها عصر شعری با حضور اعضای این انجمن برگزار شد.

          

به گزارش صدای زرند، انجمن طوفان واژها که در آبان ماه سال ۹۳ توسط مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های زرند و راور آقایان احمد رشیدی و ایمان محمدآبادی و مسئولین و دبیران اجرایی شعر استان آقایان غلامحسین اسدی و منوچهر افضلی و جمعی از هنرمندان زرند، خانم ها تهامی و اسدی و آقایان کردی و ضیاءالدینی و ملکی افتتاح شده است.
این انجمن چهارشنبه اول هر ماه با رویکردی جدید در شعر شهرستان زرند با هدایت آقایان معین معینیان و محمدحسین دهقانی و خانم زهرا حسن زاده برگزار می گردد.

          

دراین انجمن از نقد و بررسی شعر کهن و معاصر و شاعران هم عصر گرفته تا مشاعره تداعی ذهن و جهان بینی مورد بحث و موشکافی قرار می گیرد. 

          

برخی از جلسات این انجمن همراه است با حضور مهمانانی ویژه، از بین نویسندگان و شاعران برجسته ی استان، که این بار روز گذشته پنج شنبه مورخ ۱۳۹۴/۲/۳۱ برای اولین بار و توسط جوانان دیار زرواند و بدون حمایت هیچ نهاد و ارگانی یک اتفاقی تازه با دعوت از شاعر برجسته ی کشور، آقای حامد عسکری به شهرستان زرند در انجمن شعر طوفان واژه ها عصر شعری با حضور این شاعر برجسته و جمعی از شعرا و هنرمندان استان کرمان و شهرستان زرند و با حضور ویژه مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های زرند و راور برپا شد که باری دیگر خونی تازه به رگ های شعر دیارمان تزریق شد.

          

درپایان این جلسه بعد از شعرخوانی سایر شعرا و صحبت های مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، حامد عسکری سه ترانه و سه غزل به شرکت کنندگان در جلسه تقدیم و تعدادی از آثار خود را به شرکت کنندگان این جلسه اهدا نمود.

          

امیداست که این روند رو به رشد این موسسه با هدایت این جوانان برومند و حمایت های همه جانبه مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، حفظ شود و سکوی پرتابی باشد برای شاعران و نویسندگان دیارمان برای فتح قله های ادبیات ایران و جهان.

          

لازم به ذکر است این انجمن در کانون المهدی، سازمان دانش آموزان چهارشنبه ی اول هر ماه برگزارمی گردد و از همه ی علاقندان برای حضور در جلسات این انجمن دعوت به عمل می آید.

          

          

IMG-20150522-WA0035 IMG-20150522-WA0043 IMG-20150522-WA0045 IMG-20150522-WA0046 IMG-20150522-WA0047 IMG-20150522-WA0051 IMG-20150522-WA0052