فرش قرمز برای سرمایه گذاران در استان کرمان پهن است

علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر اظهار داشت: در کشوری که بر پایه مردم و نظامی که به پشتوانه مردم شکل گرفته است باید پیوند و پیوستگی مسئولان با مردم روز به روز مستحکم تر شود.

استاندار کرمان گفت: کشورهای جهان سوم نیازمند حضور سرمایه گذاران هستند لذا مسئولان استان در فضای همدلی و هم زبانی که از سال گذشته در استان آغاز شده برای سرمایه گذاران فرش قرمر پهن خواهند کرد.

 

علیررضا رزم حسینی استاندار کرمان

 

 به گزارش صدای زرند، علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر اظهار داشت: در کشوری که بر پایه مردم و نظامی که به پشتوانه مردم شکل گرفته است باید پیوند و پیوستگی مسئولان با مردم روز به روز مستحکم تر شود.

 
استاندار کرمان با اشاره به نام گذاری سال به نام “دولت و ملت ،همدلی و هم زبانی”از سوی مقام معظم رهبری گفت: هم دلی و هم زبانی از ضرورت‌های امروز کشور است که رهبر انقلاب با درایت خود این شعار را برگزیدند.

 
وی به شرایط امروز کشور در صحنه بین الملل و منطقه نیز اشاره کرد و گفت: انسجام داخلی می‌تواند کشور را در تمامی عرصه‌ها بیش از پیش موفق بدارد.

 
رزم حسینی با تاکید بر اینکه باید زمینه‌ای فراهم شود تا مردم به خدمتگذاران خود اعتماد کنند، خاطر نشان کرد: همان گونه که در قرآن کریم آمده “واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا‎”بایداز اختلاف، نزاع و درگیری پرهیز شود.

 
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه های دولتی و ارکان حکومتی با اتحاد می‌توانند برای کشور گام‌های اساسی بردارند.

 
استاندار کرمان ضمن قدردانی از زحمات جلال مأب مدیر عامل سابق شرکت گل گهر گفت: جلال مأب رزمنده‌ای است که تنها سنگرش عوض می شود و رزمنده‌ای دیگر به جای او این سنگر را حفظ می کند.

 
وی گفت: باید قدر شناسی را یاد بگیریم و به بزرگانمان توهین نکنیم و تهمت نزنیم.

 
استاندار کرمان گفت: در مدل مثلث توسعه اقتصادی از حضور نمایندگان مجلس در راستای آبادانی و توسعه استان استفاده شد و این مدل به برکت حضور ائمه جمعه به موفقیت هایی دست پیدا کرد.

 
رزم حسینی افزود: کشورهای جهان سوم نیازمند حضور سرمایه گذاران هستند لذا مسئولان استان در فضای همدلی و هم زبانی که از سال گذشته در استان آغاز شده برای سرمایه گذاران فرش قرمر پهن می‌کنند.

 
وی تاکید کرد: موانعی همچون بروکراسی اداری در مسیر سرمایه گذاران وجود دارد که می‌توان با هم دلی و هم زبانی این مشکلات را مرتفع کرد.

 
در این آیین از پنج سال و نیم خدمت  جلال مأب در شرکت گل گهر تقدیر و ناصر تقی زاده به عنوان مدیر عامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر معرفی شد.

 
انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی استانداری کرمان