حمایت بیشتری از سرمایه‌گذاران صورت گیرد

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: دشمنان ما به خیال خام خود فکر می‌کنند، ایران اسلامی را می‌توانند تهدید کنند، اما ایران اسلامی به برکت امام و شهدا دشمنان این نظام را سرجایشان می‌نشاند.

امام جمعه زرند گفت: باید از سرمایه‌گذاران حمایت بیشتری صورت گیرد و قدر تولیدکنندگان داخلی را بدانیم.

 

 

ebrahimi_emamjome_zarand

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: دشمنان ما به خیال خام خود فکر می‌کنند، ایران اسلامی را می‌توانند تهدید کنند، اما ایران اسلامی به برکت امام و شهدا دشمنان این نظام را سرجایشان می‌نشاند.

 
وی با اشاره به جنایات آل‌سعود در به خاک و خون کشیدن مردم و کودکان مظلوم و بی‌دفاع یمن از سکوت کشورهای مسلمان و صلیب سرخ جهانی انتقاد کرد و گفت: آل‌سعود، آمریکا و صهیونیست‌ها کودک‌کش هستند و خودشان را حامی حقوق بشر می‌دانند.

 
خطیب جمعه زرند با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید از سرمایه‌گذاران حمایت بیشتری صورت گیرد و همچنین قدر تولیدکنندگان را بدانیم.

 
ابراهیمی با اشاره به مشکلات کارگران گفت: حق کارگر را باید قبل از اینکه عرقش خشک شود، پرداخت کرد و کارگران هم برای مطالبات و مشکلات خود از راه‌های قانونی وارد شوند.

 
به گزارش صدای زرند، راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن از محل خیابان شهدای محراب تا چهار راه برق این شهرستان برگزار و راهپیمایان با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود خشم و نفرت خود را از اعمال وحشیانه آنها اعلام کردند.

 
انتهای پیام/

منبع : فارس