زرند به قطب سرمایه گذاری کشور و استان تبدیل شده است

همزمان با نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس شوراهای اسلامی طرح بازدید اعضای شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستاهای بخش مرکزی و یزدان آباد از کارخانجات و پروژه های صنعتی و معدنی شهرستان زرند کلید خورد.

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی و یزدان آباد از کارخانجات و پروژه های صنعتی و معدنی شهرستان زرند گفت: زرند به قطب سرمایه گذاری کشور و استان تبدیل شده است.

 

 

Bazdid-Shora-Zarand_ (3)

 

به گزارش صدای زرند، در این طرح اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی و یزدان آباد با تشکیل تیم های چهل نفره از معادن و کارخانجات صنعتی زرند در قالب تور یک روزه بازدید خواهند کرد.

 

 

اولین روز این بازدید با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از رؤسای و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای زرند، یزدانشهر و خانوک برگزار شد، که حاضرین از کارخانجات کنسانتره سنگ آهن، گندله سازی، واگن سازی پلور سبز، فولاد زرند ایرانیان و دو کارخانه کک و قطران ۴۰۰ و ۸۰۰ هزار تنی بخش دولتی و خصوصی بازدید کردند.

 

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از مدیران معادن و کارخانجات صنعتی و معدنی تلاش های دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در به ثمر رسیدن این پروژه های عظیم ملی را ستود و گفت: زرند امروز مرهون و مدیون تلاش های تحسین برانگیز دکتر امیری است و اگر امروز زرند با نام صنعت اجین شده است، این همه از زحمات بی شائبه و خستگی ناپذیر ایشان می باشد.

 

 

فرماندار زرند یکی از اهداف اجرای این تور یک روزه را شناساندن مکان های صنعتی و فعالیت های آنها به مسئولین اجرایی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهرستان زرند دانست و گفت: خوشبختانه تا کنون فعالیت های خوبی در بخش صنعت و معدن زرند صورت گرفته است، اما هنوز شهروندان با کمیت و کیفیت این طرح ها به خوبی آشنا نیستند و هیمن عدم اطلاع رسانی باعث بروز حاشیه هائی برای شهر می شود.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند از تلاش های اعضاء شوراهای اسلامی نیز تقدیر کرد و گفت: امروزه شوراهای اسلامی پل های ارتباطی بین دولتمردان و شهروندان می باشند و توجیه این افراد از فعالیت کارخانجات صنعتی و معدنی موجود می تواند باعث آگاهی بیشتر مردم و شهروندان از این پروژه های مهم و ملی در استان کرمان شود.

 

Bazdid-Shora-Zarand_ (5)

 

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز از شوراهای اسلامی به عنوان یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و گفت: شوراهای اسلامی به رکنی مهم و جدا ناپذیر برای شهرها و روستاها تبدیل شده اند.

 

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به کارخانجات صنعتی احداث شده در زرند اشاره کرد و گفت: با وجود پتانسیل های خوبی که در شهرستان زرند وجود دارد و قطعا با احداث کارخانجات متعدد در این شهرستان در طی سال های آینده، شاهد رونق، اشتغالزایی و توسعه بیشتر در این شهرستان خواهیم بود.

 

 

وی به بحث سرمایه گذاری های کلان در شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه زرند به قطب سرمایه گذاری کشور و استان تبدیل شده است و در حال حاضر کلیه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این شهر اعلام آمادگی کرده اند.

 

 

دکتر امیری در ادامه تصریح کرد: در بازدید مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرستان زرند ایشان از فعالیت های پویا و توسعه یافته صنعتی و معدنی در زرند ابراز خرسندی کرد و خواستار توجه بیشتر به شهرستان زرند در همه زمینه ها شدند.

 

 

وی از شرکت کارخانه واگن سازی پلور سبز زرند در نمایشگاه عراق خبر داد و گفت: با دستور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت بزودی این کارخانه واگن سازی در نمایشگاه تجهیزات ریلی که در عراق برگزار خواهد شد، حضور می یابد و نماینده صنعت ریلی کشور و واگن سازی زرند در آن کشور خواهد بود.

 

 

وی راه اندازی این کارخانجات را باعث رونق اقتصادی شهر زرند دانست و گفت: با راه اندازی این کارخانجات گردش پول بسیار خوبی در زرند به انجام خواهد رسید که این امر می تواند باعث رونق اقتصادی شهر و حتی استان شود.

 

 

وی انجام پروژه های عمرانی متعدد منجمله احداث کمربندی ها جدید در اطراف شهر زرند، فاضلاب شهری، روکش آسفالت معابر پرتردد را از برنامه ای آینده در شهرستان زرند دانست و گفت: همه کسانی که دل در گروه دین، اسلام و شهر زرند دارند، باید بحث توسعه شهرستان زرند را جدی بگیرند.

 

 

شایان ذکر است مسئولین و اعضاء شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستا از پروژه های کنسانتره سنگ آهن، فولاد زرند ایرانیان، کک و قطران خصوصی و دولتی و واگن سازی پلور سبز بازدید و کارشناسان این مراکر به ارائه گزارشی از فعالیت های این کارخانجات پرداختند. /روابط عمومی فرمانداری زرند

 

Bazdid-Shora-Zarand_ (2)

Bazdid-Shora-Zarand_ (1)

Bazdid-Shora-Zarand_ (4)

 

 

انتهای پیام/