پخش ۶۰۰ تن آسفالت از ابتدای سال ۹۴ / فضای سبز بلوار ۱۵ خرداد پس از ۲۵ سال باز طراحی می شود

  به گزارش صدای زرند، مهندس جعفری مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زرند گفت: با آغاز عملیات خاکبرداری، فضای سبز بلوار ۱۵ خرداد پس از ۲۵ سال باز طراحی می شود. جعفری اظهار داشت: در ادوار گذشته طراحی های فضای سبز به صورت معمولی انجام می گردید که نتیجه ی آن […]

 

به گزارش صدای زرند، مهندس جعفری مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زرند گفت: با آغاز عملیات خاکبرداری، فضای سبز بلوار ۱۵ خرداد پس از ۲۵ سال باز طراحی می شود.

JadvalKari_Zarand_6235201

جعفری اظهار داشت: در ادوار گذشته طراحی های فضای سبز به صورت معمولی انجام می گردید که نتیجه ی آن مراقبت و نگهداری از حجم وسیع چمن را در پی داشت که خوشبختانه با رویکرد جدید سازمان در طراحی فضای سبز با استفاده از ابزار سنتی و تلفیق آن با شیوه های مدرن طراحی، شاهد ایجاد یک فضای سبز و دلنشین برای شهروندان خواهیم بود.

وی همچنین از جدول کاری درون فضای سبز حاشیه ی میدان ۲۲ بهمن به منظور ایجاد باغچه های میدانی خبر داد.

همچنین مهندس ولیخانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از پخش ۶۰۰ تن آسفالت از ابتدای سال ۹۴ در سطح شهر خبر داد و افزود: به همت و درایت سرپرست شهرداری و تلاش مستمر کارکنان سختکوش دایره ی آسفالت شهرداری، از ابتدای سال ۹۴ و در یک ماه گذشته بالغ بر ۶۰۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر (کوچه های بلوار ۱۵ خرداد، بلوار تختی، خیابان مطهری، بلوار جمهوری اسلامی، خیابان حجت، منطقه ی تامین اجتماعی) جهت لکه گیری و آسفالت پخش گردید.

Asfalt_Zarand_564101

ایشان یادآور شد: با توجه به بارندگی های آخر سال ۹۳ و ابتدای سال جاری شاهد یک وقفه ی یک ماهه در تولید و توزیع آسفالت بودیم که بحمدالله با شرایط جوی مناسب دیگر معابر سطح شهر برای سال ۹۴ در دستور کار می باشد.

انتهای پیام/