برگزاری گلگشت پیاده روی خانوادگی کارکنان نیروگاه و شرکت توزیع برق زرند

ورزش پیاده روی را یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی ها خواند که در دامنه طبیعت موجبات تحرک و نشاط و شادابی فرد را فراهم می سازد و فرد را برای انجام کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده می سازد.

به گزارش خبرنگار صدای زرند، به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر به همت و میزبانی مدیریت شرکت تولید برق زرند صبح امروز چهارشنبه ۹/۲/۹۴ از ساعت ۶ بامداد همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان صنعت آب و برق زرند در منطقه عمومی سرباغ زرند برگزارگردید.

 

مهندس حیدری رئیس نیروگاه زرند ضمن تبریک هفته کار و کارگر، ورزش پیاده روی را یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی ها خواند که در دامنه طبیعت موجبات تحرک و نشاط و شادابی فرد را فراهم می سازد و فرد را برای انجام کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده می سازد.

 

وی همچنین کارگران را از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه قلمداد نمود که امروز چرخ عظیم اقتصادی کشور، با دست توانای آنان  در حرکت و چرخش است و سازنده ترین نقش هستی را در قاموس آفرینش رقم می زنند.

لازم به ذکر است مهندس خواجه پور، معاونت شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به همراه همکاران توزیع برق زرند در این همایش حضور داشتند و در حاشیه این همایش خاطر نشان کرد: ورزش  کمک شایانی به ایجاد و تقویت سلامتی جسمانی و روانی فرد می کند روحیه شجاعت، از خود گذشتگی، مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلوم را در انسان تقویت می کند و این حرکت و تحرک لازمه رشد و بالندگی انسان است.

 

مهندس محمدرضا ترکزاده، دبیر کمیته ورزش صنعت آب و برق استان، در حاشیه این برنامه فرهنگی ضمن گرامیداشت هفته کارو کارگر، هدف از برگزاری این همایش را ایجاد پویایی و نشاط و شادابی و تحرک در کارکنان صنعت آب و برق  بیان نمود و افزود: امیدواریم با پشتکار و حمایت مسئولین اجرائی همواره شاهد استمرار اینگونه حرکت های فرهنگی – ورزشی در سطح استان بین کارکنان صنعت آب و برق باشیم.

 

شایان ذکر است در پایان برگزاری این همایش به ۱۷ نفر از شرکت کنندگان در این برنامه به قید قرعه هدایایی برسم یادبود تقدیم گردید.

 

sedayezarand.ir_210320202 sedayezarand.ir_210320203 sedayezarand.ir_210320204 sedayezarand.ir_210320205 sedayezarand.ir_210320206

 

اکبرابراهیمی زرندی