تصاویر حضور رئیس جمهور در اجتماع کارگران

روحانی: دلالان تحریم از هم‌اکنون به فکر شغل دیگری باشند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح دیروز سه‌شنبه در اجتماع ۱۲ هزار نفری کارگران کشور که به مناسبت هفته کارگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود حضور یافت.

 

صدای زرند: رئیس‌جمهور را محمد نهاوندیان رئیس دفتر، حسین فریدون دستیار ارشد و علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی همراهی کردند.  

        

حسن روحانی رئیس‌جمهور در سخنان خود در جمع کارگران کشور با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند در ماجرای مذاکرات هسته‌ای دولت تنها دنبال این است که یک معضل به‌نام پرونده هسته‌ای را حل کند گفت: دشمن دو معضل را برای ملت ما به‌ناروا ایجاد کرده است، بدخواهان این ملت اول به ما تهمت زدند و گفتند ایران به‌دنبال سلاح مخرب اتمی است، دوم اینکه کنار این تهمت سازوکار غلطی را ایجاد کردند تا سیستم بانکی ما را فلج کنند، تا سرمایه‌ای وارد کشور نشود، تا خرید و یا صادرات و فروش با مشکل مواجه شود.

        

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از توافق نهایی شرایط تولید در ایران به‌مراتب بهتر خواهد شد گفت: دلالان تحریم از هم‌اکنون به فکر شغل دیگری باشند. عکس های روح الله وحدتی عکاس ایسنا و محمد بابائی عکاس ایرنا از این همایش را در زیر می بینید.

 

rohani_sedayezarand.ir_001 rohani_sedayezarand.ir_002 rohani_sedayezarand.ir_003 rohani_sedayezarand.ir_004 rohani_sedayezarand.ir_005 rohani_sedayezarand.ir_006 rohani_sedayezarand.ir_007 rohani_sedayezarand.ir_008 rohani_sedayezarand.ir_009 rohani_sedayezarand.ir_010 rohani_sedayezarand.ir_011 rohani_sedayezarand.ir_012 rohani_sedayezarand.ir_013