همایش بزرگ خیرین حوزه سلامت زرند برگزار شد (+تصاویر)

همایش بزرگ خیرین سلامت شهرستان زرند همزمان با سومین روز از هفته سلامت وبا حضور مسئولان داشنگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولان شهرستان زرند برگزار شد.

 همایش بزرگ خیرین سلامت شهرستان زرند همزمان با سومین روز از هفته سلامت و با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولان شهرستان زرند در تالار خان سالار زرند برگزار شد.

 

Khayerin-Salamat-Zarand_14

 

به گزارش صدای زرند، دکتر دهقانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند، گفت:  در دولت تدبیر و امید توجه به حوزه سلامت و ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم از مهمترین اقدامات بوده که صورت گرفته است.

 
 وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان” دولت و ملت، همدلی و همزبانی”  افزود: در سال جدید خیرین حوزه سلامت می توانند  با همدلی و مشارکت در بخش سلامت کمک های موثری را به مردم دردمند نمایند.

 
 وی افزود: با توجه به انجام برنامه تحول نظام سلامت، خدمات شایان ذکری  در حوزه درمان  ارائه می شود  که موجب رضایتمندی  مردم را فراهم کرده است.

 
وی اضافه کرد: امیدواریم ساختمان در حال ساخت بیمارستان زرند با حمایت های مسئولان استانی و فرماندار محترم  در اوایل سال ۹۵ به بهره برداری برسد.

 
وی همچنین با تقدیر از اقدام خداپسندانه خیرین حوزه سلامت، خواستار مشارکت بیش از پیش آنها در حوزه سلامت شد.

 

 

Khayerin-Salamat-Zarand_06

 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم گفت: انفاق در راه خدا  در واقع کمک به خود فرد است و افراد باید شاکر باشند که خداوند چنین امکانی  را برایشان فراهم کرده است.

 
 دکتر حق دوست با تاکید بر اینکه باید بفهمیم کجا بهتریم جاست و بهترین خدمت کدام است، خواستار مشارکت خیرین حوزه سلامت و بر اساس نیازهای روز این حوزه شد.

 

 وی ادامه داد: کار خیر هر چه خالص تر باشد منیت آن کمتر است.

 
وی در پایان با تشکر از خیرین حاضر و همچنین مسئولان شهرستان زرند گفت: امیدواریم این شهرستان  در حوزه ارتقای سلامت سرآمد باشد و الگویی برای سایر مراکز گردد.

 

 در این مراسم از خیرین حوزه سلامت با حضور مسئولان دانشگاهی  و محلی شهرستان از خیرین حوزه سلامت زرند با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

Khayerin-Salamat-Zarand_01

Khayerin-Salamat-Zarand_02

Khayerin-Salamat-Zarand_03

Khayerin-Salamat-Zarand_04

Khayerin-Salamat-Zarand_05

Khayerin-Salamat-Zarand_07

Khayerin-Salamat-Zarand_08

Khayerin-Salamat-Zarand_09

Khayerin-Salamat-Zarand_10

Khayerin-Salamat-Zarand_11

Khayerin-Salamat-Zarand_12

Khayerin-Salamat-Zarand_13

Khayerin-Salamat-Zarand_14

 

 

انتهای پیام/