زرند میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی دسته سه کشوری

قرعه کشی رقابت های لیگ منطقه ای بزرگسالان فوتسال کشور گروه هشت در فصل مسابقاتی ۹۴-۹۳ برگزار گردید و مسابقات مذکور از تاریخ ۹۴/۲/۱۹ لغایت ۹۴/۲/۲۳ در استان کرمان شهرستان زرند انجام می گیرد.

شهرستان زرند میزبان مسابقات فوتسال منطقه‌ای کشور طی روزهای ۱۹ لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه خواهد بود.

 

 

Tim-Footsal-Sankahan-Zarand

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در گفتگو با صدای زرند، با اعلام میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی دسته سه کشوری، گفت: این دوره از مسابقات برای شهرستان زرند دارای اهمیت زیادی می باشد و امیدواریم با همکاری همه ادارات و نهادهای دولتی بتوانیم از این آزمون نیز سربلند بیرون بیائیم.

 

 

 

فرماندار زرند با اشاره به برگزاری این مسابقات در سالن شهدا روح آباد زرند افزود: در صورت عدم تأیید سالن شهدای روح آباد این مسابقات در سالن دانشگاه آزاد واحد زرند برگزار خواهد شد.

 

 

 

لازم به ذکر است، برگزاری امنیت مسابقات، حضور اکیپ بهیاران و پزشک معالج، محل اسکان تیم های ورزشی، تبلیغات شهری، ایاب و ذهاب تیم های ورزشی، داوران و تهیه پکیج فرهنگی ویژه شرکت کنندگان نیز در جلسه میزبانی زرند در مسابقات فوتسال منطقه‌ای کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش صدای زرند، قرعه کشی رقابت های لیگ منطقه ای بزرگسالان فوتسال کشور گروه هشت در فصل مسابقاتی ۹۴-۹۳ برگزار گردید و مسابقات مذکور از تاریخ ۹۴/۲/۱۹ لغایت ۹۴/۲/۲۳ در شهرستان زرند انجام می گیرد.

 

 
تیم فوتسال سنگ آهن زرند نماینده استان در مسابقات فوتسال کشور در این رقابتها با تیمهای آساره اندیمشک ، پرسپولیس زابل ، امید دهقائد ، بیمارستان امام رضا بندر عباس و فراگیر سروقامت ابرکوه هم گروه است.

 

 

 

انتهای پیام/