هفت سین زندگی – فراخوان ارسال عکس از سفره هفت سین شما

بی شک هر کدام از سفره های هفت سینی که در اطراف ما وجود دارد یک زیبایی خاص و منحصر به فرد دارد که تماشای آن توسط دیگر افراد ضمن انتقال ایده جدید به آنها موجب زنده نگه داشتن و پاس داشتن آیین های نوروزی خواهد شد.

با توجه به در پیش بودن عید باستانی نوروز و شروع بهار سبز طبیعت پایگاه خبری صدای زرند به منظور زنده نگه داشتن آیین نوروزی از تمامی کاربران عزیز خود درخواست می کند با عکس برداری از سفره هفت سین که توسط خود شما یا دوستان و اطرافیان شما طراحی شده است، تصاویر حاصله را برای این پایگاه خبری ارسال نمایید تا با نام شما در سایت قرار داده شود.

 

7Sin592330_nV9QbtK6

 

بی شک هر کدام از سفره های هفت سینی که در اطراف ما وجود دارد یک زیبایی خاص و منحصر به فرد دارد که تماشای آن توسط دیگر افراد ضمن انتقال ایده جدید به آنها موجب زنده نگه داشتن و پاس داشتن آیین های نوروزی خواهد شد.

 

 

یکی از اهداف اصلی پایگاه خبری صدای زرند ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین شهروندان محترم زرندی و کوهبنانی می باشد که بی شک توجه به موارد اینچنینی می تواند دلیلی هر چند کوچک برای ایجاد این روحیه در بین شما کابران محترم باشد. بنابراین پیشاپیش از همکاری تک تک شما کاربران محترم که در این فراخوان شرکت می کنند قدردانی نموده و از خداوند متعال سالی پر از موفقیت و بهروزی را برای شما خواستاریم.

 

 

سال که نو می شود یکی از مهمترین چیزهایی که باید نو شود دل انسان است. بی شک در سالی که گذشت پایگاه خبری صدای زرند ناخواسته یا به اشتباه موجب شکستن دلهایی و نیز موجب ناراحتی برخی از کاربران محترم شده است که در اینجا لازم می دانیم از تک تک شما کاربران محترم که به هر نحوی از ما ناراحت شده اید عذرخواهی کنیم و این نوید را به شما دوستان بدهیم که سال جدید امیدواریم بتوانیم بهتر و بیشتر از سال ۹۳ در هدف خبررسانی و ارائه دیدگاههای شما عزیزان به مسئولین محترم فعالیت کنیم و اگر خدا بخواهد باید در ماه های آینده منتظر خبرهای خوبی در مورد این پایگاه خبری باشید (التماس دعا).

 

 

بهار در راه است. از خداوند برای تمامی شما کاربران محترم، که مطمئناً تنها دلیل زنده بودن و فعالیت این پایگاه خبری حضور شما دوستان می باشد، هفت سین ۹۴ را چنین آرزو داریم: ۱- سلامتی برای تک تکتون، ۲- سبز بودن دلهاتون، ۳- سایه خانواده بالای سرتون، ۴- سکه باشه روزگارتون، ۵- ساعت زندگیتون کوک باشه واسه موفقیت هاتون، ۶- سیر باشید با شادمانی هاتون، ۷- سفر کنید با عزیزانتون.

 

 

خواهشمند است که تصاویر ارسالی را با دوربین یا تلفن همراهی که از کیفیت کافی (اندازه مناسب) برای قرار دادن در این پایگاه خبری برخوردار باشد، برداشته تا ما شرمنده شما نشویم.

 

 

آخرین زمان ارسال تصاویر: دوشنبه ۳ فروردین ماه – ساعت ۲۰:۳۰

 

 

منتظر ارسال تصاویر زیبا از سفره های هفت سین شما هستیم.

 کاربران عزیز می توانند تصاویر خود را از طریق راههای زیر ارسال کنند:

ایمیل : info@SedayeZarand.ir

واتس آپ : ۰۹۱۳۷۵۸۹۱۶۲

 

 

در پایان این نکته لازم و ضروری است که امسال نوروز باستانی مصادف است با ایام شهادت یگانه بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها). لذا بر همه شیعیان واجب است که حفظ حرمت آن حضرت را نموده و سعی نمایند از مظاهر شادی و سرور در ایام شهادت بپرهیزند و در صورت ضرورت تنها به صله ارحام اکتفا نمایند و یادمان باشد که امام علی (علیه السلام) فرمودند:

 

 

کُلُّ یَومٍ لا یُعصَی اللَّهُ فیهِ فَهُوَ عِیدٌ؛ “هر روزی که در آن از خداوند نافرمانی نشود، عید است.”

 

نوروزتان فاطمی

 

 

انتهای پیام/