فراخوان ثبت نام در کارگاه بین المللی آموزش تئاتر کاغذی ؛ فروردین ۹۴

گروه هنری رنگین کمان در ادامه برپایی برنامه های بزرگ و منحصر به فرد خود اینبار قصد دارد با برگزاری کارگاه بین المللی آموزش تئاتر کاغذی به تدریس یکی از بنیان گذاران این نوع تئاتر در جهان، بار دیگر برای پیشرفت تئاتر استان قدم بردارد.

گروه هنری رنگین کمان در نظر دارد کارگاه آموزشی با موضوع «تئاتر کاغذی» را برگزار نماید. لذا از کلیه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام دعوت به عمل می‌آید.

 

فراخوان ثبت نام در کارگاه بین المللی آموزش تئاتر کاغذی

 

به گزارش صدای زرند، گروه هنری رنگین کمان در ادامه برپایی برنامه های بزرگ و منحصر به فرد خود این بار قصد دارد با برگزاری کارگاه بین المللی آموزش تئاتر کاغذی به تدریس یکی از بنیان گذاران این نوع تئاتر در جهان، بار دیگر برای پیشرفت تئاتر استان قدم بردارد.

 
این کارگاه آموزشی از تاریخ ۱۵ الی ۲۷ فروردین به مدت ۱۲ روز در دو شیفت صبح و عصر به تدریس آلن لکوک و نرگس مجد از کشور فرانسه برگزار خواهد شد. لذا از علاقمندان جهت نام نویسی در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر تقاضا می شود با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند :

 

393 12 20 Paper Theatre - Tel

 
یادآور می شویم که ظرفیت پذیرش بسیار محدود می باشد لذا از علاقمندان به شرکت در این کارگاه تقاضا می شود هر چه زودتر درخواست خود را با شماره های درج شده مطرح نمایند.

 

انتهای پیام/