روابط عمومی‌ها سهم مهمی در زمینه افزایش اعتماد مردم به خدمات دولت دارند

صبح امروز همزمان با ششمین روز از هفته منابع طبیعی چهل و پنجمین نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند به میزبانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زرند در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی زرند برگزار گردید.

مهندس محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زرند در نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند گفت: روابط عمومی‌ها سهم مهمی در زمینه افزایش اعتماد مردم به خدمات دولت دارند.

 

 

نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، صبح امروز همزمان با ششمین روز از هفته منابع طبیعی چهل و پنجمین نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند به میزبانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زرند در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی زرند برگزار گردید.

 

 

مهندس محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرند ضمن عرض خیرمقدم و تبریک هفته منابع طبیعی , نقش روابط عمومی را در هر اداره و سازمان بسیار مهم و تاثیر گذار بیان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها سهم مهمی در زمینه افزایش اعتماد مردم به خدمات دولت دارند و بر همین اساس روابط عمومی‌ها باید با ارائه گزارش اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها به مردم و رسانه‌ها، زمینه‌های نشاط و امید در جامعه را افزایش دهند.

 
رئیس اداره منابع طبیعی افزود: در دنیای امروزی تنوع ابزار تبلیغاتی بسیار زیاد بوده که روابط عمومی‌ها به عنوان قلب هر سازمان و نهادی باید از این ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف سازمانی خود بهره‌گیری کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها بیشترین بار کمبود اعتبارات را بدوش می کشند، گفت: با استفاده از روشهای علمی،مستدل و همچنین برنامه ریزی دراز مدت و پویا موفقیت لازم را در پیشبرد اهداف سازمانی محقق نمایم.

 

 

نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند

 

 
در ادامه مسعود لشکری از اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی با اشاره به عملکرد موفق انجمن در طول سال ۱۳۹۳ ابراز داشتند: تشکیل منظم جلسات ماهانه و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌ مدت، و همایش‌های علمی مختلف با استفاده از حضور اساتید مجرب و موفق در این عرصه می‌تواند شرایط مساعدتری را برای پذیرش و ایجاد انگیزه‌های بیشتر در مدیران، دست‌ اندرکاران و متولیان روابط عمومی در ادارات شهرستان مهیا نماید.

 
ایشان با اشاره به اینکه فن‌آوری اطلاعات و ورود به دنیای فضای مجازی به عنوان یک ابزار جدید و قوی مدیریتی می‌تواند تغییر فرایندهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی و همچنین اجرای آنها را در روابط عمومی ها بسیار سریعتر محقق سازد خواستار توجه بیشتر مدیران روابط عمومی ها به این امر مهم شد چرا که بهره گیری از پایگاه اطلاع رسانی قوی برای رصد در فضای مجازی و همچنین انجام نظر سنجی و افکار سنجی های اینترنتی نقش زیادی در روابط عمومی هر اداره ایفا خواهد نمود.

 

 

گفتنی است، این جلسه به عنوان آخرین نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند در سال ۱۳۹۳ برگزار شد.

 

نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند

نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند

 

انتهای پیام/

خبرنگار: اکبر ابراهیمی