استقبال نمادین از نخستین مسافر نوروزی در زرند

سرپرست شهرداری زرند گفت: استقبال نمادین از نخستین مسافر نوروزی و مشارکت در معرفی جاذبه‌های تاریخی با ایجاد مرکز موقت اطلاع‌رسانی گردشگری در مبادی ورودی از اقدامات شهرداری زرند در آستانه نوروز ۹۴ خواهد بود.

رضا یزدان پناه سرپرست شهرداری زرند گفت: استقبال نمادین از نخستین مسافر نوروزی و مشارکت در معرفی جاذبه‌های تاریخی با ایجاد مرکز موقت اطلاع‌رسانی گردشگری در مبادی ورودی از اقدامات شهرداری زرند در آستانه نوروز ۹۴ خواهد بود.

 

رضا یزدان پناه سرپرست شهرداری زرند

 

به گزارش صدای زرند، رضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو اظهار کرد: با توجه به ضرورت آماده‌سازی زرند برای استقبال شایسته از میهمانان، مسافران و گردشگران ده‌ها طرح ویژه عملیاتی توسط اکیپ‌های وابسته به شهرداری زرند و معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی شده و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا رسیده است.

 

 

سرپرست شهرداری زرند با تاکید بر زیباسازی مبادی ورودی شهر بیان کرد: مبادی ورودی شهر، معرف شرایط کلی شهر بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی نسبت به جایگاه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیرگذار است.

 

 

وی افزود: استقبال نمادین از نخستین مسافر نوروزی و مشارکت در معرفی جاذبه‌های تاریخی با ایجاد مرکز موقت اطلاع‌رسانی گردشگری در مبادی ورودی از دیگر اقدامات شهرداری زرند در آستانه نوروز ۹۴ است.

 

 

یزدان‌پناه گفت: در این دوره، اهتمام و توجه ویژه‌ای به اماکن تاریخی و گردشگری، پارک‌های مسافر و مراکز اطلاع‌رسانی گردشگری می‌شود تا میهمانان شهر زرند خاطره خوشی را از اقامت در شهر زرند داشته باشند.

 

 

وی افزود: پاکسازی، تنظیف، سرکشی مستمر از نحوه ارائه خدمات، شستشو و تمیز نگهداشتن اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فعال در حمل و نقل شهری از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح نوروزی شهرداری زرند است.

 

 

یزدان‌پناه به اهم برنامه‌ها و دیگر اقدامات این مجموعه برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی در ایام عید امسال پرداخت و افزود: تنظیف و پاکسازی محیط شهری و معابر و خیابان‌های شهر، نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مسیرهای منتهی به زرند و اماکن تاریخی و رفاهی و تفریحی، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی در بین گردشگران و مسافران، استقرار چادرها و کمپ‌های استقبال از میهمانان در مبادی ورودی به شهر و … از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده مدیریت شهری در نوروز امسال است.

 

 

منتخب شورای شهر زرند گفت: با بسیج تمام امکانات و توسعه تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهر، سعی داریم میهمان‌نوازی از مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به شهروندان را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی، مورد توجه قرار دهیم.

 

 

سرپرست شهرداری زرند از اجرای طرح‌های گسترده عمرانی در حوزه پیاده‌روسازی و اصلاح معابر عمومی این منطقه شهری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زیبای بهار و عید نوروز و حضور میهمانان مختلف از اقصا نقاط شهر زیبای زرند تلاش می‌کنیم تا با خیز بلند در حوزه عمرانی برای اصلاح معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه اقدامات اساسی و سریعی انجام دهیم.

 

 

وی افزود: طرح استقبال از بهار از ابتدای اسفندماه با برنامه‌ریزی ویژه‌ای آغاز شده و به نزدیک شدن به روزهای بهار، نوسازی و زیبایی فضای شهری را در پی دارد.

 

 

سرپرست شهرداری زرند گفت: با توجه به اینکه شهرداری خدمات‌رسانی و ایجاد انگیزه در بین شهروندان را سرلوحه کار خویش قرار داده است، نوروز ۹۴ متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

 

 

وی تاکید کرد: باید برای آمادگی شهر برای نوروز ۹۴ به گونه‌ای عمل شود که تمام مناطق از فعالیت‌ها بهره‌مند شوند و در نقاطی که تردد بیشتر است به طور ویژه کار شود.

 

 

یزدان‌پناه استقبال ویژه از مسافران در ورودی شهر را یادآور شد و گفت: ارائه خدمات اسکان رایگان در پارک‌ها و کمپ‌ها، اقامه نماز جماعت در پارک‌ها و انجام مسابقات و بازی‌های ورزشی خانوادگی از دیگر برنامه‌های ستاد نوروزی زرند است.

 

 

انتهای پیام/