کارگاه آموزش شعر و مداحی در زرند برگزار می شود

حجت الاسلام اکبر سلطانی افزود: کارگاه و سمینار آموزشی شعر و مداحی باحضور استادحاج محمد صمیمی شاعر و ذاکر اهل و از چهره های شاخص کشور در زمینه های شعر و سبک آیینی جمعه ۹۳/۱۲/۲۲ برگزار می شود.

حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند بیان داشت:کارگاه و سمینارآموزش شعر و مداحی به همت هیئت عشاق الرسول(صلی الله علیه واله وسلم) در زرند برگزارمی شود.

 

Madahi

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام اکبر سلطانی افزود: کارگاه و سمینار آموزشی شعر و مداحی باحضور استادحاج محمد صمیمی شاعر و ذاکر اهل و از چهره های شاخص کشور در زمینه های شعر و سبک آیینی جمعه ۹۳/۱۲/۲۲ برگزار می شود.

 
حجت الاسلام سلطانی در خصوص ثبت نام در این کارگاه اظهارداشت:علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام درکارگاه آموزشی باشماره ۰۹۱۳۶۱۰۵۴۸۹ (دبیر برگزاری کارگاه آموزشی آقای ایرانمنش) تماس حاصل فرمایید.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند تصریح کرد: شعر آئینی برای فرهنگ اسلامی و شیعی ما یک سرمایه زبانی و محتوایی است. و تنها یک مضمون نیست.

 
اکبر سلطانی با بیان اینکه خاستگاه شعر دینی در بدنه فرهنگ و طبقات مختلف جامعه دارای جایگاه رفیعی است،ابراز داشت: شعر آیینی رسانه ای ُبرا برای انتقال مفاهیم بزرگ اجتماعی و معنوی است.

 
وی در پایان در تاکید به اهمیت شعر گفت: به همین دلیل، خداوند قرآن را با فصاحت و بلاغت به پیامبر گرامی اسلام نازل می کند چرا که شعر در این جامعه اهمیت زیادی دارد. حضرت زینب (س) خطابه های خود را بعد از واقعه عاشورا به زبان شعر می گوید و همین امر نشان دهنده اهمیت شعر به عنوان یک رسانه است.

 

انتهای پیام/