آماده‌باش کامل ستاد مدیریت بحران در زرند

فرماندار زرند از آماده‌باش کامل ستاد مدیریت بحران در این شهر خبر داد.

فرماندار زرند از آماده‌باش کامل ستاد مدیریت بحران در این شهر خبر داد.

 

farmandari

 

به گزارش صدای زرند، بارش متناوب باران در شهرستان زرند موجب روان شدن آب‌های سطحی و آب گرفتگی برخی معابر در این شهرستان شده است.

 

 

با بارش شدید باران بخش عمده‌ای از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر دچار آب گرفتگی شده است، حرکت خودروها و رفت و آمد مردم در معابر عمومی زرند و مناطق مختلف ریحان شهر‌، خانوک‌ و یزدان شهر‌ به کندی انجام می‌شود.

 

 

فرماندار زرند با بیان اینکه معابر و خیابان‌های بسیاری از مناطق شهری زرند بر اثر بارندگی شدید، دچار آبگرفتگی شده و عبور و مرور مردم به ویژه عابران را با مشکل مواجه کرده است، گفت: با تلاش ماموران شهرداری، مشکل رفع آبگرفتگی معابر شهری در حال انجام است.

 

 

 

آماده‌باش کامل ستاد مدیریت بحران در زرند

 

 

فرماندار زرند از آماده‌باش کامل ستاد مدیریت بحران در این شهر خبر داد و گفت: تمام‌ دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این ستاد اعم از شهرداری، آب، فاضلاب، برق و … در آماده‌باش کامل قرار هستند.

 

 

حبیب‌الله خنجری افزود: در زمان حاضر به غیر از چند نقطه آبگرفتگی که به دلیل حجم بالای بارندگی ایجاد شده، مورد خاص و حادی وجود ندارد.

 

 

محمد‌رضا مهدیلو بخشدار مرکزی زرند گفت: بر اثر بارندگی بیش از ۵۰ درصد رودخانه‌های فصلی بخش مرکزی این شهرستان به راه افتاده‌اند و سبب آب شدن بندهای خاکی شده است.

 

 

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در رابطه با بارندگی وجود ندارد و تنها راه روستایی محور تذرج ‌به دلیل جاری شدن رودخانه با مشکل مواجه است ‌که در‌صدد رفع مشکل هستیم.

 

 

انتهای پیام/