واحد کرمان قهرمان مسابقات تنیس روی میز دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان شد

دومین دوره مسابقات تنیس روی میز خواهران کارمند و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار شد.

دومین دوره مسابقات تنیس روی میز خواهران کارمند و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار شد.

 

Tanis-Azad-Zarand (4)

 

به گزارش صدای زرند، مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز گفت: پس از طرح و پیشنهاد در شورای ورزشی استان کرمان میزبانی این دوره از مسابقات و همچنین مسابقات والیبال، بسکتبال و هندبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان به دانشگاه آزاد اسلامی به واحد زرند واگذار شد.

 

 
غلامرضا شهیدی افزود: خوشبختانه با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب و امکانات ورزشی بی‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند این واحد دانشگاهی آمادگی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان، منطقه و ملی را دارد.

 
وی اظهار کرد: چنانچه مسئولان شهرستان نیز به حمایت‌های خود از دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته ادامه دهند این واحد دانشگاهی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در توسعه ورزشی شهرستان و تربیت نیروی انسانی کار آمد در رشته‌های سالنی خواهد داشت.

 
در مراسم اختتامیه این مسابقات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی زرند و دانشکده سما واحد کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 
در بخش انفرادی نیز: زهرا کوهپایه از واحد سیرجان مقام اول، رامش شهیدی از واحد کرمان مقام دوم و زهرا عراقی از واحد کرمان و اعظم ضیاالدینی از واحد زرند به طور مشترک مقام سوم این دوره را بخود اختصاص دادند.

 

Tanis-Azad-Zarand (1)

Tanis-Azad-Zarand (2)

Tanis-Azad-Zarand (3)

 

 

انتهای پیام/