اولین جشنواره پیک نیک طلایی در زرند برگزار شد (+تصاویر)

اولین جشنواره پیک نیک طلایی توسط گروه هنری رنگین کمان و مدرسه پیش دبستانی سهیل و سارا برگزار شد.

در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۳ همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رویدادی خاطره انگیز در محوطه پیش دبستانی سهیل و سارا بودیم.

 

به گزارش صدای زرند، این جشنواره از ساعت ۹ صبح روز جمعه آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه داشت.

 

از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره میتوان به: ایجاد ارتباط مؤثر بین کودک و پدر خانواده (پدربزرگ)، برپایی فضای رقابتی سالم،  تقویت روحیه همکاری و مشارکت پذیری کودک و رشد استقلال اجتماعی کودک در فضایی کاملاً شاد و مفرح، اشاره کرد.

 

در این مراسم که با اجرای زیبای موسیقی زنده توسط گروه سازهای کوبه ای به سرپرستی آقای امین یزدان پناه برای اولین بار در شهرستان زرند همراه بود والدین به همراه فرزند خود تصاویری زیبا را خلق کردند که می تواند تا سالها به یادگار درذهن آنها ثبت شود.

 

خانواده ها در فضایی کاملاً دوستانه نهار خود را صرف کردند و شادی آنها با مراسم اختتامیه تکمیل شد.

 

خانم شیخ زاهدی داور این جشنواره سه غذا را از بین تمام غذاهای تهیه شده انتخاب کردند که به ترتیب: آقای ‘مهرداد پارسایی’، آقای ‘امین علیرضایی’ و آقای ‘محسن ترکزاده’، موفق به دریافت پیک نیک طلایی شدند.

 

مسئولین برگزاری این جشنواره در گفتگو با صدای زرند گفتند: لازم است از کلیه کسانی که تلاش کردند تا این برنامه فرهنگی که مورد استقبال مردم عزیزمان و موجب شادی همشهریان قرار گرفت، برگزار نشود تقدیر و تشکر ویژه ای به عمل آوریم! و با توکل به خداوند نوید اجرای برنامه های قدرتمند و تأثیرگذاری را به همه مردم شهرمان در آینده ای نزدیک می دهیم.

Pik Nik Festival - 01 Pik Nik Festival - 02 Pik Nik Festival - 03 Pik Nik Festival - 04 Pik Nik Festival - 05 Pik Nik Festival - 06 Pik Nik Festival - 07 Pik Nik Festival - 08 Pik Nik Festival - 09 Pik Nik Festival - 10 Pik Nik Festival - 11 Pik Nik Festival - 12 Pik Nik Festival - 13 Pik Nik Festival - 14 Pik Nik Festival - 15 Pik Nik Festival - 16 Pik Nik Festival - 17 Pik Nik Festival - 18

 

 

از دیگر برنامه های اجرا شده توسط گروه رنگین کمان در دهه مبارک فجر میتوان به اکران فیلم در تاریخ ۱۶ بهمن ویژه خانواده های کودکان و اجرای موفق این گروه هنری در خانه شهر کرمان اشاره کرد که با استقبال پرشور مردم کرمان مواجه شد (تصاویر مربوط به این مراسم را در زیر مشاهده نمایید).

 

 

 

Khaneye Shahr - 01 Khaneye Shahr - 02 Khaneye Shahr - 03