نارضایتی مردم از آلودگی کک‌سازی زرند / تولید زغال سنگ رو به کاهش است

دکتر حسین امیری خامکانی در آیین افتتاح کک سازی زرند با بیان اینکه تامین مواد اولیه برای این مجموعه از مشکلات اصلی است گفت: زغال معادن ما بیرون رفت شده و بسیاری از معادن در حال تعطیلی هستند، در حال حاضر این کارخانه ها زیر ظرفیت واقعی خود کار می کنند و امیدوار هستیم با توجه به دولت این مشکل حل گردد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی نارضایتی های مردم درباره آلودگی ریوی و بوی نامطبوعی که این گونه کارخانه ها دارد، ابراز امیدواری کرد: چالش به وجود آمده به سرعت حل شود همچنین پروژه فولاد که در راستای اقتصاد مقاومتی است نیز راه اندازی شود.

 

Efttah-Coke-Zarand_ (9)

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح کک سازی زرند با بیان اینکه تامین مواد اولیه برای این مجموعه از مشکلات اصلی است گفت: زغال معادن ما بیرون رفت شده و بسیاری از معادن در حال تعطیلی هستند، در حال حاضر این کارخانه ها زیر ظرفیت واقعی خود کار می کنند و امیدوار هستیم با توجه به دولت این مشکل حل گردد.

 

 

وی گفت: موضوع احداث این کارخانه در زمان وزارت آقای جهانگیری شکل گرفت و امروز تبدیل به این مجموعه عظیم شده است.

 

 
وی بی نظمی های مالی را از دیگر مشکلات اساسی در حوزه معدن دانست و ادامه داد: مشکلات مالی متوجه کارخانه طرف قرار داد کارخانه های زغال سنگ شده است که بررسی کارخانه ها و صنایع ما نیز اثر گذار بوده است بنابراین خواستار رفع این مشکلات در حوزه معدن به ویژه ذغال سنگ هستیم.

 

Efttah-Coke-Zarand_ (8)

 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در شورای اسلامی مجموعه میدکو که اقدام به راه اندازی کارخانه های کک سازی در زرند کرده است را مجموعه ای قوی و توانمند دانست و اضافه کرد: حضور این بخش خصوصی برای مردم و مجموعه شهرستان زرند غنیمت محسوب می شود.

 

 
امیری با اشاره به برخی نارضایتی های مردم درباره آلودگی ریوی و بوی نامطبوعی که این گونه کارخانه ها دارد ابراز امیدواری کرد: چالش به وجود آمده به سرعت حل شود همچنین پروژه فولاد که در راستای اقتصاد مقاومتی است نیز راه اندازی شود.

 

 

انتهای پیام/