رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر + خرید کتاب

کتاب “انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر” در آیینی رونمایی شد.

کتاب “انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر” در آیینی رونمایی شد.

 

 

Enghelab-Zarand_ (2)

 

به گزارش صدای زرند،  آیین رونمایی از این کتاب شامگاه سه شنبه به مناسبت دهه فجر با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان و اهالی فرهنگ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد.

 

 

نویسنده کتاب تاریخ زرند در این آیین گفت: کتاب انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر از بین ۱۸۵ عکس مربوط به روزهای مبارزات انقلاب اسلامی مردم زرند در ۱۳۴ صفحه و پنج بخش تدوین شده است.

 

 Enghelab-Zarand_ (1)

 

 

مهدی سهرابی افزود: این کتاب شامل پیش گفتار، روز شمار انقلاب اسلامی زرند، انقلاب اسلامی زرند به روایت تصویر، انقلاب اسلامی کوهبنان به روایت تصویر و اسناد و گزارش های ساواک در زمستان سال جاری به کوشش فرزندم محمد حسین سهرابی زرندی به چاپ رسیده است.

 

 

محمد حسین سهرابی گرد آورنده کتاب هم زنده نگه داشتن یاد و خاطرات انقلاب و آشنایی نسل های آینده با دوران مبارزات مردم زرند علیه رژیم طاغوت را از مهمترین اهداف چاپ این کتاب عنوان کرد.

 

 Enghelab-Zarand_ (2)

 

 

امام جمعه زرند نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مبارزان دوران انقلاب اسلامی از همه دست اندرکاران چاپ این کتاب تجلیل کرد.

 

 

حجت الاسلام علی ابراهیمی افزود: در راهپیمایی های سال ۵۷ همه اقشار مردم مشارکت داشتند و با دست خالی اما ایمان و توکل بر خدا و رهبری های امام راحل توانستند رژیم ستمشاهی و تا دندان مسلح را سرنگون کنند.

 

 


 

فرم ثبت خرید کتاب :

قیمت کتاب انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر : ۱۷۵۰۰ تومان

قیمت کتاب ره یافتگان کوی یار جلد ۲ : ۲۴۰۰۰ تومان

 

 

انتهای پیام/