پیامبر اکرم(ص) تجلی ارزشهای انسانی و حقانیت دین است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جلسه کارگروه فرهنگی مٌبلغین شهرستان،ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام،پیامبر اکرم(ص) را تجلی ارزشهای انسانی و حقانیت دین عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جلسه کارگروه فرهنگی مٌبلغین شهرستان،ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام،پیامبر اکرم(ص) را تجلی ارزشهای انسانی و حقانیت دین عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند ، ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(س) توسط روزنامه فرانسوی بیان داشت:هنگامى که پیامبر صلّى اللّه علیه و آله متولّد شد،بتهاى خانه کعبه به رو در افتادند و چون شب فرا رسید فریادى از آسمان شنیده شد که حق آمد و باطل برفت ، همانا باطل رفتنى است .

 
حجت الاسلام سلطانی خاطرنشان کرد:خداوند محمد صلّى اللّه علیه و آله را برانگیخت تا بندگانش را از بندگى بندگان به بندگى خداى کشاند و از پیمان بندگان به پیمان خداى در آورد تا از فرمانبرى بندگان به فرمانبرى خویش وادار کند.

 
اکبر سلطانی جذابیت پیامبر (ص) را در وهله ی اول در اخلاق اجتماعی ایشان عنوان و ابراز داشت:همین اخلاق، محل تجلی عمومی ترین جذابیت ها و ارزش های انسانی است و امروزه حتی دلیلی بر حقانیت خود دین نیز تلقی می شود. به همین سان جذاب ترین ویژگی برای الگو شدن یک جامعه، اخلاقی بودن آن است. جامعه ی اخلاقی، جامعه ای است که بستر مناسبی را برای عمل اخلاقی فراهم می کند.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند ضمن ابراز تاسف از مدعیان حقوق بشر و آزادگی،تاکید کرد:پیامبر خدا،پیشواى کسى است که راه پرهیزگارى پوید ، و بینش براى آن که راهنمایى جوید، چراغى است که پرتو آن دمید.رفتار او میانه روى در کار است. و شریعت او راه حق را نمودار ، سخنش جدا کننده حق از باطل ، و داورى او عدالت است.

 
سلطانی در پایان ابراز داشت: تدبیر قوی،حکمت ‏آمیز و همه جانبه‌‏ای که در خلال تاریخ حکومت پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآله مشاهده می‌‏شود، حیرت‏ آور است. ایشان برتری را نه در اعتبار قوم و قبیله و نسب افراد، بلکه در تقوا و کارآمدی فرد می‌دانست و بدین جهت به جوانان شایسته، فرصت بروز توانایی ها و مدیریت را می‌داد.

 

انتهای پیام/