مسئولین شهرستان زرند واقعاً خجالت بکشید…!! آزمونی برای هیچ…؟؟!!

در ضمن انگار این امتحانی هم که گرفته شده است الکی بوده و خودشان هرکس را بخواهند می برند سر کار و هیچ کس هم کاری به کارشون نداره. چرا اصلا باید برگه امتحانی یک داوطلب گم شود؟ حتما آزمون زیاد مهم نبوده است…! چرا پارتی بازی میکنن تا هزاران جوان مثل من که هیچکس را ندارم بیکار باشیم؟؟

اکنون که این چند سطر را می نویسم حدود ۶ ماه از برگزاری آزمون های استخدامی معروف که در زرند برگزار شده است می گذرد. چندی پیش بود که مطلبی با شوخی در این پایگاه خبری منتشر شد تا شاید مسئولین مربوطه به این آزمون به خود آمده و نتایج را اعلام کنند (آزمون های استخدامی، شما را به سر کار می برد یا بر سرکار می گذارد؟؟؟).

 

صدای زرند: اخبار واصله حاکی از آن است که نتایج آزمون بدون اعلام عمومی و تنها به صورت تلفنی به افرادی که در این آزمون قبول شده اند اعلام شده است و اکنون افراد مورد نظر در بخش های مختلف مشغول به کار هستند.

 

 

اگر بخواهیم در بهترین شرایط اینگونه تصور کنیم باز هم بی عدالتی در این اقدام موج می زند و کمتر کسی حاضر است این نحوه اعلام نتایج را قبول کند.

 

 

طبق اطلاعاتی که ما در اختیار داریم حدود ۴۲۰۰ نفر در این آزمون شرکت نموده اند که تنها امکان استخدام ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر از داوطلبین شرکت کننده در این آزمون فراهم بوده است اما چه شده است که مسئولین با خود فکر کرده اند که تنها به افرادی که در آزمون قبول شده اند تماس گرفته و آنان را برای کارهای نهایی استخدام دعوت نمایند، خدا می داند.

 

 

خوب است به این افراد یادآوری کنیم که شما در نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت (!!) هستید و هر گونه فعالیت درست یا غلط شما در این نظام موجب ایجاد دید خوب یا بد افراد به نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و شما تنها در برابر کار خود مسئول نیستید و محیطی که در آن فعالیت می کنید یک تقدس خاص دارد که می طلبد این شرایط را درک کنید و بدانید که شما در مقابل نظام جمهوری اسلامی مسئولید.

 

 

من به خود اجازه نمی دهم چیزی بیشتر از این بگویم اما تنها شما مسئولین برگزاری این آزمون و البته نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان جناب آقای دکتر حسین امیری، و همچنین فرماندار محترم شهرستان زرند جناب آقای حبیب الله خنجری را به مطالعه این چند سطر که تحت عنوان یک درد دل برای پایگاه خبری صدای زرند ارسال شده است، دعوت می کنم و با جسارت تمام به شما می گویم که اگر این متن و این خبر را خواندید و قصدی برای پیگیری این شرایط در وجودتان ایجاد نشد باید ابتدا در پیشگاه خدای خود و بعد از خانواده هایی که برای آینده خود و یا فرزندان خود در این آزمون راه امیدی می دیدند خجالت بکشید. مطمئن باشید اعلام نتایج حتی اعلام عدم پذیرش برای داوطلبین بسیار شیرین تر از این برزخی است که اکنون برای آنان ساخته اید. مطمئن باشید که در حال حاضر بخش زیادی از داوطلبینِ شرکت کننده در این آزمون، هزاران فکر بد اول به بی عدالتی مسئولین و بعد به این نظامی که خون هزاران شهید برای حفظ آن ریخته شده است، می کنند.

 

 


مدیر محترم پایگاه خبری صدای زرند

سلام

 

 


الان حدود شش ماه از آزمون استخدامی فولاد زرند می گذرد، ولی تا به حال هیچ نتیجه ای از این آزمون اعلام نشده است.

 

از شما عاجزانه می خواهم به این موضوع رسیدگی کنید. اینجانب تا به حال از چندین راه مختلف برای مشخص شدن نتیجه آزمون اقدام کرده ام. حتی پیش آقای خنجری، فرماندار شهرستان نیز رفته ام ولی هیچ جوابی نگرفته ام.

 

چند روز پیش شخصاً به کارخانه کنسانتره رفتم و در کمال ناباوری به من گفتن تو اصلاً در آزمون شرکت نکرده ای (!!) این در صورتی است که بنده در این آزمون شرکت کرده ام و حتی چندین شاهد هم که با بنده در این آزمون شرکت کرده اند برای اثبات آن دارم.

 

الانم هیچ کس جواب درستی به من نمی دهد. می گویند احتمالاً برگه امتحانی من گم شده یا می گویند تو اصلاً آزمون نداده ای. من مدارک اولیه ثبت نامم را هم دارم حالا اگه برگه امتحانی من گم شده پس افرادی از قبیل من خیلی هستند که این بلا به سرشون آمده.

 

در ضمن انگار این امتحانی هم که گرفته شده است الکی بوده و خودشان هرکس را بخواهند می برند سر کار و هیچ کس هم کاری به کارشون نداره. من از طرف ۲۰نفر از افرادی که در آزمون شرکت کرده اند ولی تا به حال هیچ جوابی به آنها داده نشده است انتخاب شده ام تا صدای این جوانان بیکار را به گوش مسئولین برسانید.

 

من چند بار خدمت فرماندار محترم هم رفته ام که ایشان هم هیچ کاری برای ما انجام نداد.

 

شما را به خدا حداقل شما یک کاری بکنید که نتیجه آزمون را اعلام کنند؟

 

بعد هم تکلیف من را هم روشن کنند که چرا اسم من در لیست امتحانی نیست و چند نفر دیگه برگه امتحانیشون گم شده است؟

 

چرا اصلا باید برگه امتحانی یک داوطلب گم شود؟ حتما آزمون زیاد مهم نبوده است…! چرا پارتی بازی میکنن تا هزاران جوان مثل من که هیچکس را ندارم بیکار باشیم؟؟

 

شما را به خدا صدای ما را به گوش این مسولین برسانید.

 

باتشکر

م.ق