ناگفته ها را بعدا می گویم!

یدالله عرب نژاد در گفت‌وگو افزود: من صحبت‌های نا گفته‌ام را به زمانی دیگر موکول می‌کنم و الان را زمان مناسبی برای گفتن حرف‌هایم نمی‌دانم.

یدالله عرب نژاد شهردار سابق زرند درباره‌ی دلایل عزل خود گفت: دلایل را باید از اعضای شورای شهر پرسید، اما من صحبت‌های نا گفته‌ای دارم که به فرصت دیگری موکول می‌کنم.

 

 

یدالله عرب نژاد شهردار سابق زرند

 

به گزارش صدای زرند، شهردار سابق زرند درباره‌ی دلایل عزل خود گفت: دلایل را باید از اعضای شورای شهر پرسید، اما من صحبت‌های نا گفته‌ای دارم که به فرصت دیگری موکول می‌کنم.

 
یدالله عرب نژاد شهردار سابق زرند در گفت‌وگو افزود: من صحبت‌های نا گفته‌ام را به زمانی دیگر موکول می‌کنم و الان را زمان مناسبی برای گفتن حرف‌هایم نمی‌دانم.

 
شهرداز سابق زرند درباره‌ی ارائه ی برنامه کاری به شورای شهر افزود: برنامه کاری از سوی بنده به شورای شهر ارائه شد و یک ماه و نیم قبل نیز سئوالی از سوی شورای شهر مطرح شد که پاسخ کتبی به آن داده شد، ولی شاید ما زبان هم را نمی‌فهمیدیم  و در پایان شورای شهر از این پاسخ قانع نشد.

 
عرب نژاد درباره‌ی نقاط اختلاف گفت: برنامه شهرداری براساس بودجه شهرداری نوشته می‌شود و نمی‌توان برنامه‌ای بر خلاف بودجه نوشت و انحراف از بودجه خود یک تخلف است.

 
وی افزود: بودجه شهرداری سال قبل نوشته شده بود و شهردار موظف است بر اساس بودجه برنامه ریزی کند.

 
شهردار سابق زرند در پاسخ به سوالی در خصوص بدهی ۳۵ میلیاردی شهرداری زرند افزود: مبلغ بدهی تقریبا ۲۵ میلیارد تومان است که از دوره‌های گذشته بوده است و این مبلغ دقیق نیست چون مبالغ بین راهی هم وجود دارد که به این مبلغ اضافه می‌شود.

 
یاد آور می شود شورای شهر زرند، شب گذشته، یدالله عرب نژاد شهردار زرند را عزل و رضایزدانپاه را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

 

انتهای پیام/