کمیسیون انرژی تحقیق و تفحص از واردات بنزین را مصوب کرد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره نشست امروز این کمیسیون گفت: موضوع تحقیق و تفحص از واردات بنزین به کشور که در نشست های پیشین کمیسیون انرژی بررسی شده بود امروز تصویب شد.

دکتر حسین امیری خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره نشست امروز این کمیسیون گفت: موضوع تحقیق و تفحص از واردات بنزین به کشور که در نشست های پیشین کمیسیون انرژی بررسی شده بود امروز تصویب شد.

 

دکتر حسین امیری خامکانی, دکتر حسین امیری, دکتر حسین امیری خانمکانی,

 

 به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری خامکانی درباره نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون انرژی مجلس، بندهای دیگری از لایحه بودجه سال ۹۴ را بررسی و تصویب کردند .

 
نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود:در نشست امروز کمیسیون، تبصره دو قانون بودجه سال ۹۴ که درباره رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت و اختصاص ۵/۱۴ درصد منابع حاصل از تولید نفت و گاز در صنایع بالا دستی بود بررسی های صورت گرفت و با توجه به بررسی و تصویب این احکام در لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در صحن علنی مجلس مقرر شود، احکام مذکور تایید شود.

 
دکتر امیری خامکانی تصریح کرد: مصباحی مقدم عضو کمیسیون برنامه و بودجه در نشست امروز کمیسیون انرژی حاضر و درباره اجرای گام بعدی هدفنمدی یارانه ها پیشنهاداتی ارائه کرد و مقررشد بررسهای تکمیلی در نشست های بعدی کمیسیون انجام شود که البته محور اصلی پیشنهاد درباره نزدیک سازی قیمت حامل های انرژی کشور به ۹۰ درصد نرخ فوب خلیج فارس و اختصاص یارانه ها به نیازمندان بود.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: موضوع تحقیق و تفحص از واردات بنزین به کشور که در نشست های پیشین کمیسیون انرژی بررسی شده امروز تصویب شد.

 
گفتنی است طراح  اصلی تحقیق و تفحص از واردات بنزین سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی است.

 

انتهای پیام/