اختلاف سلایق سیاسی دلیلی بر اختلاف بین مردم و مسئولان نیست

فرماندار کوهبنان گفت: اختلاف سلیقه در مسائل سیاسی دلیلی بر اختلاف بین اقشار مختلف مردم و مسئولان نیست.

فرماندار کوهبنان گفت: اختلاف سلیقه در مسائل سیاسی دلیلی بر اختلاف بین اقشار مختلف مردم و مسئولان نیست.

 

سیدمجتبی هاشمی، فرماندار کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند، سیدمجتبی هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت ۹ دی اظهار داشت: دشمن طی ۳۵ سال گذشته از هیچ کوششی برای ضربه زدن به ایران اسلامی غفلت نداشته و همواره در تلاش بوده با ترور شخصیت‌ها‌، جنگ تحمیلی‌، تهاجم فرهنگی‌، تحریم اقتصادی و … مردم را وادار به عقب‌نشینی کند و در تمام این صحنه‌ها با شکست مواجه شده است‌.
وی ادامه داد: توکل مردم و مسئولان به خداوند‌، قدرت ولایت و رهبری‌، وحدت و همدلی تمام‌ جریانات سیاسی در دفاع از ارزش‌ها‌ و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی‌، حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان‌، تبعیت محض مردمی از ولایت و همچنین حضور به موقع مردم در صحنه از جمله عواملی است که سبب شده دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست یابد.
هاشمی گفت: اما دشمنان که از قدرت و پیشرفت ایران اسلامی و همچنین نفوذ کلام رهبر فرزانه و متفکر انقلاب در جهان به ستوده آمده‌اند، دست از خباثت و دشمنی خود بر نمی‌دارند و ایجاد حادثه و بروز فتنه در سال ۸۸ از جمله آنها است‌.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جهانخوار و رژیم پوشالی و سرطانی صهیونیست در جریان حادثه سال ۸۸ تمام تلاش خود را به کار بستند و با بهره‌گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای و خبرگزاری‌های وابسته به خود قصد داشتند این قضیه را بزرگ جلوه دهند‌.
فرماندار کوهبنان عنوان کرد: با همه‌ این اوصاف کلام مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه آب بر آتشی بود که دشمنان قصد شعله‌ور کردن آن را داشتند، لذا شاهد حضور گسترده مردم در صحنه و خلق حماسه‌ای دیگر از ملتی بودیم که همواره ولایتمداری و ولایت‌پذیری را به خوبی اثبات کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: ممکن است اختلاف سلیقه در مسائل سیاسی وجود داشته باشد، اما این دلیلی بر اختلاف بین اقشار مختلف مردم و مسئولان نیست، بلکه مردم به ولایت و رهبری همچنین اصل نظام که مبتنی بر قوانین اسلامی است، اتفاق نظر دارند و به دشمن اجازه نمی‌دهند اعتقادات آنان را نشانه بگیرد‌.
انتهای پیام/