کاهش وابستگی بودجه به نفت توفیق اجباری برای مقابله با توطئه‌‌های اقتصادی است

امیرخانمکانی با انتقاد از “توطئه‌ اقتصادی سازماندهی شده رژیم سعودی”، گفت: کاهش وابستگی بودجه به نفت توفیق اجباری برای مقابله با توطئه‌‌های اقتصادی است.

قوه‌قضاییه سعه صدر بیش‌تری داشته باشدامیرخانمکانی با انتقاد از “توطئه‌ اقتصادی سازماندهی شده رژیم سعودی”، گفت: کاهش وابستگی بودجه به نفت توفیق اجباری برای مقابله با توطئه‌‌های اقتصادی است.

به گزارش “صدای زرند“، حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه، مجلس و دولت ایران در قبال کاهش سازماندهی شده قیمت نفت در بازرهای جهانی سکوت نخواهد کرد، گفت: نه تنها کمیسیون انرژی بلکه تمامیت مجلس در پی اتخاذ اقدامات شایسته برای مقابله با توطئه اقتصادی دشمن است.

وی با بیان اینکه کاهش وابستگی کشور به نفت استراتژی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، افزود: در بررسی لایحه بودجه۹۴ باید اقداماتی در در دستور کار قرار دهیم که به موجب آن، کشور با کاهش قیمت نفت نیز به خوبی اداره شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اصلاح نظام مالیاتی کشور برای جبران کاهش درآمد نفتی کشور، گفت: تردیدی نیست که دولت ایران به خوبی از این مرحله حساس نفتی عبور خواهد کرد چرا که ایران از ظرفیت‌های مناسبی برای مقابله با این توطئه برخوردار است.

دکتر امیری در پایان گفت: امیدواریم کاهش قیمت نفت به عنوان یک توفیق اجباری زمینه عدم وابستگی بودجه به نفت را فراهم کنند؛ حتما در بررسی لایحه بودجه ۹۴، قیمت نفت را متناسب با وضعیت کنونی پیش بینی خواهیم کرد تا در آینده مشکل کسری بودجه نداشته باشیم.

انتهای پیام/