ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین کشور است

دکتر حسین امیری در مراسم عزاداری دهستان محمدآباد زرند گفت : ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین کشور است.

دکتر حسین امیری در مراسم عزاداری دهستان محمدآباد زرند گفت : ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین کشور است.

 

MohamadAbad-Zarand_01

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند ، همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حسین ابن علی علیه السلام و ۷۲ تن از یاران باوفایش، خنجری فرماندار زرند به همراه دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری و سوگواری آن حضرت در تکیه ابوالفضل العباس(ع) دهستان محمدآباد حضور یافتند.

 

 

در این مراسم عزاداری و سوگواری دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به بحران کمبود آب و خشکسالی اشاره کرد و گفت: کلانشهرهای اصفهان و کرمان به مرز بحران و کمبود شدید آب نزدیک شده اند.

 

 

وی میزان بارندگی در استان کرمان را کمتر از سی میلی متر عنوان کرد و افزود: میزان بارندگی شهرستان زرند ۱۳ میلی متر و شهرستان کوهبنان کمتر از ۱۰ میلی متر گزارش شده است.

 

 

دکتر حسین امیری بیان کرد: تحریم نفت به تحریم اقتصادی افزوده شده و در این زمینه فشارهای سیاسی بر ایران و روسیه وارد شده است.

 

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با رشادت و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان پیروز شدیم و مطمئناً در جنگ اقتصادی نیز سربلند و پیروز خواهیم شد.

 

 

وی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری بر محوریت اقتصاد را اداره کشور بدون وابستگی به نفت دانست و اظهار کرد: در اقتصاد مقامتی باید با رشد تولید و ایجاد اشتغال در داخل کشور نیازهای خود را تأمین کنیم و بحران نفت و آب را پشت سر بگذاریم.

 

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی احداث کارخانجات کک سازی، فولادسازی، کنسانتره سنگ آهن، گندله سازی و فراهم آوردن زمینه هزاران اشتغال را یادآور شد و گفت: باید در راستای تحقق اشتغال نیروهای بومی و تحصیلکرده تلاش کنیم و برای کاهش نرخ بیکاری اراده و عزم عمومی با بسیج همه توانمندی ها و ظرفیت های موجود در شهرستان لازم است.

 

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین کشور است ابراز امیدواری کرد: دولت تدبیر و امید در جهت رشد اقتصادی کشور گام های استواری برداشته و در این مدت کوتاه توانسته با استفاده از تعاملات و تلاش های بین المللی، آرامش را در کشور حکم فرما کند.

 

 

دکتر امیری از احداث و بازسازی ایستگاه راه آهن زرند در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: نخستین منطقه اقتصادی ریلی کشور در شهرستان زرند احداث خواهد شد و زمینه اشتغال نیروی جوان، بومی و جویای کار نیز فراهم خواهد شد.

 

 

وی به بروز برخی از شایعات در خصوص آلایندگی زیست محیطی کارخانجات کک سازی تأکید کرد: تاکنون چندین مکاتبه با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در رابطه با آلایندگی داشته ایم و با تأکید بر اینکه اگر این واحدهای صنعتی مشکل زیست محیطی در منطقه دارند با آنها برخورد کنید.

 

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که زیرساخت‌ های ورزشی در این شهرستان باید ارتقاء یابد، افزود: تلاش مسئولان اجرایی باید به سمت شکوفایی ورزش و استفاده از ظرفیت و توانمندی ورزشکاران زرندی باشد تا بتوانیم در این حوزه نیز موفق‌ تر از گذشته عمل کنیم.

 

 

MohamadAbad-Zarand_02

MohamadAbad-Zarand_03

 

انتهای پیام/