انتخابات مجمع مداحان کوهبنان ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود‌

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: سومین دوره انتخابات مجمع مداحان ۱۲ دی ماه سال‌جاری در کوهبنان برگزار می‌شود‌.

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: سومین دوره انتخابات مجمع مداحان ۱۲ دی ماه سال‌جاری در کوهبنان برگزار می‌شود‌.

 

 حجت‌الاسلام احمد‌رضا قربانی مسئول تبلیغات اسلامی کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام احمد‌رضا قربانی با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: امروز بسیاری از عزاداری‌ها مرده و بی‌روح هستند، در شرایط کنونی که مردم زیر بمباران تبلیغاتی استکبار و ایادی داخلی آنها هستند از مداحان انتظار بیشتری است‌.

 
وی ادامه داد: چرا برخی از مداحان احیانا‌ً مقلد خرافات یا چاپلوسی دشمنان می‌شوند در حالی که امروز نیازمند تبر ابراهیمی و دست توانمند علوی هستیم تا با کمک پیامبران، بت‌های استکباری را بشکنند تا طواف عزاداری بر محوریت امامت حق بچرخد نه بر کعبه آن دل‌هایی که باغ وحشی از حیوانات و شیاطین جن و انس است‌.

 
قربانی اضافه کرد‌: با توجه به وظیفه خطیر مبلغان در زنده نگه داشتن نهضت حسینی در بین این همه خرافات و بدعت‌هایی که دشمنان به مجال عزاداری وارد کرده‌اند، با‌ید  تشکلی باشد تا مداحان و خادمان اهل‌بیت(‌ع‌) را از این خرافات و بدعت‌ها آگاه سازد‌.

 
مسئول تبلیغات اسلامی کوهبنان تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سومین دوره انتخابات مجمع مداحان و شعرای آیینی در سراسر کشور، روز جمعه ۱۲ دی ماه سال‌جاری این انتخابات در کوهبنان برگزار می‌شود‌.

 
وی خاطر‌نشان کرد: در کوهبنان و بخش طغرالجرد، ۱۰۰ مداح و شاعر آیینی شناسایی شده‌اند و برای آنان کارت موقت مداحی صادر شده و اعضای کانون مداحان در شهرستان با توجه به تعداد مداح طبق ماده سه از‌ آیین‌نامه انتخابات دارای پنج نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل است.

 
قربانی گفت‌: در این دوره از انتخابات مجمع مداحان ۱۰ نفر داو‌طلب نمایندگی در کوهبنان اعلام آمادگی کرده‌اند، لذا مداحانی که کارت شناسایی برای آنان صادر شده در روز جمعه ۱۲ دی ماه سال‌جاری با شرکت در انتخابات، اعضای مجمع کوهبنان را برای مدت یک سال انتخاب می‌کنند.

 

خبرنگار: نامجو کوهبنانی
انتهای پیام/