۱۶ آذر روز جستجوی آرمانهای ملت بزرگ ایران است

دکتر کاظم نعمت اله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در جلسه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، دانشجویان را قشری آگاه و پویا برشمرده و گفت: ۱۶ آذر روز جستجوی آرمانهای ملت بزرگ ایران است.

دکتر کاظم نعمت اله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در جلسه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، دانشجویان را قشری آگاه و پویا برشمرده و گفت: ۱۶ آذر روز جستجوی آرمانهای ملت بزرگ ایران است.

 

جلسه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو

 

به گزارش صدای زرند ، دکتر کاظم نعمت اله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن قدردانی از حضور دانشجویان شرکت کنندگان در جلسه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، دانشجویان را قشری آگاه و پویا برشمرده و گفت: ۱۶ آذر روز جستجوی آرمانهای ملت بزرگ ایران است که ۶۱ سال قبل دانشجویان این مرز و بوم در جستجوی عدالت و آزادی مردم سرزمین شان جان شیرین خود را فدا کردند تا زمینه ساز حرکتی باشکوه چون انقلاب عزیز اسلامی مان باشند.

 
ماهانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه با تحقق انقلاب اسلامی در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه ای فراهم شد که آرمان های این ملت محقق شود و ما امیدواریم که همه دنباله روی شهدای والا مقامی باشیم که زمینه استقلال و استکبار ستیزی را در ایران اسلامی را به وجود آوردند تا امروز این فرهنگ الهی انسانی خواسته همه ملت های آزادیخواه جهان باشد.

 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند افزود: خود را جزئی از شما می دانم و به زندگی دانشجویی افتخار می کنم . و این زندگی شرایط و مقتضیات خاص خود را دارد که امید می رود این شرایط خاص زندگی دانشجویی فرصت مناسبی باشد برای رشد و تعالی شما که سرمایه های این مردم، نظام و سرزمین هستید.

 
عضو هیات علمی واحد زرند تصریح کرد: دانشجو دارای تکلیف اجتماعی است که باید به دنبال تعالی علمی جامعه بوده و به اهداف پژوهشی بیاندیشد تا در سال اقتصاد و فرهنگ با همتی بلند و مثال زدنی که شایسته یک دانشجوی انقلابی می باشد به اهداف و استراتژی بلند مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم.

 
در ادامه این مراسم حجت الاسلام عباس امیری مقدم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: اهداف جنبش دانشجویی در راستای حقوق حقه ملت است و روحیه استکبار ستیزی در جوانان ما که برگرفته از مکتب عاشورایی است در قلب و جان جوانان دانشجوی ما جای گرفته که مایه خرسندی است.

 

16-Azar-Zarand_ (1)

امیری مقدم افزود: ارتباط بین جامعه دانشجویی و آحاد مردم و طبقات اجتماعی مختلف میتواند به از بین بردن بسیاری از ناهنجاری ها کمک کند چرا که دانشجویان قشر فرهیخته جامعه هستند و بدون شک این ارتباط می تواند زمینه ساز اصلاح در همه بخش ها نیز باشد.

 
وی با ذکر روایتی از معصوم گفت: دانشجویان باید از موقعیتی که در آن قرار گرفته اند نهایت استفاده و بهره را ببرند چرا که خداوند دانش جویان و دانش پژوهان را دوست دارد. و قشری را که خداوند دوست دارد این قشر قابل تمجید است و ما هم در دانشگاه افتخار خدمتگزاری این قشر را داریم که مایه مباهات و افتخار همه ماست.

 
در بخش دیگری از این نشست دانشجویان در یک جوی صمیمی با مسولین دانشگاه ضمن اعلام خواسته ها و مطالبات خود نظرات و پیشنهاداتی را نیز به منظور بهبود شرایط آموزشی ارائه نمودند.

 
و در پایان نمایشگاه آثار خوشنویسی سید محمد رضا حسینی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مردم شناسی دانشگاه آزاد اسلامی زرند با ارائه سی اثر برجسته نیز افتتاح و مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت.

16-Azar-Zarand_ (3)

16-Azar-Zarand_ (4)

16-Azar-Zarand_ (5)

 

 

انتهای پیام/