مشترکان همراه اول از پرداخت وجه برای جوایز پیامکی خودداری کنند

مهندس محمدی رئیس اداره مخابرات زرند گفت: برای جوایز طرح های انگیزشی، پیامک برای مشترکان ارسال نمی کنیم.

مهندس محمدی رئیس اداره مخابرات زرند گفت: برای جوایز طرح های انگیزشی، پیامک برای مشترکان ارسال نمی کنیم.

مهندس محمدی رئیس اداره مخابرات زرند


به گزارش صدای زرند ، مهندس احمد محمدی بیان داشت : اگر مشترکی برنده شده باشد از طریق سایت همراه اول به نشانیwww.mci.ir اعلام می شود. وی گفت: در صورت برنده شدن مشترک و وجود نام وی در سایت، با این فرد تماس گرفته می شود تا از نظر هویتی شناسایی شود.

 

 

محمدی افزود: پس از این مراحل از فرد برنده دعوت می شود تا مراحل دادن جوایز انجام شود.  وی گفت: همشهریان از دادن هر مبلغی برای جوایز یا دادن شماره کارت بانکی یا رمز دوم اینترنت خود خودداری کنند.

 

 

محمدی درباره برخی پیامک ها که به مشترکان ارسال و در آن از مشترک خواسته می شود که یک پیامک خالی به یک شماره ارسال کنند تا از یک سرویس برخوردار شوند نیز گفت: ما در سرویس های خود به هیچ وجه درخواست پیامک خالی از مشترک نداریم.

 

 

وی افزود: هر سرویسی که داده می شود یک کد دارد که مشترک ارسال می کند و سپس برای وی یک پاسخ می آید، در صورت مثبت بودن پاسخ ، مراحل بعدی انجام می شود.
 

 
محمدی گفت: ما دو نوع پیامک برای مشترکان به صورت رسمی ارسال می کنیم که یکی پیامک های رسمی همراه اول برای آغاز طرحی است که با سرتیتر همراه اول به صورت لاتین و یا با پیش شماره های ۹۹ ـ ۶۳ ـ ۵۰۰۵ ارسال می شود.

 

 

وی افزود: اطلاعات مربوط به قبوض مشترکان و میاندوره هم از طریق شماره های ۹۹۰۰۰۹ و یا ۹۹۶۴۵۰۰۵ ارسال می شود.

 

 

وی  گفت: غیر از این موارد ، ممکن است پیام های تبلیغاتی ارسال شود، اما پیام های رسمی همراه اول نیست. وی افزود: مشترکان برای پیگیری صحت پیام ها می توانند با شماره تلفن ۹۹۹۰ از طریق تلفن های همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از طریق تلفن های ثابت تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام/