پنجمین شماره مجله ژئوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند منتشر شد

دکتر علی امیری معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند از منتشر شدن پنجمین شماره مجله ژئوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند خبر داد.

دکتر علی امیری معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند از منتشر شدن پنجمین شماره مجله ژئوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند خبر داد.

 

مجله ژئوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند


به گزارش صدای زرند ، دکتر علی امیری معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و قائم مقام مدیر مسئول مجله ژئوشیمی ضمن اعلام این خبر گفت: مایه خرسندی  است که توانستم با عنایات باریتعالی و تلاش کلیه همکاران در ادامه چاپ و نشر این مجله پنجمین شماره را نیز در دسترس علاقمندان به علوم زمین در گستره  ایران اسلامی قرار دهیم.

 
امیری افزود: همه تلاش ما و همکاران گروه زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی زرند این است که کیفیت تولید محتوای مجله ارتقا یابد. و این مطلب به استقبال بیشتر اعضا هیات علمی و دانشجویان در خصوص ارائه مقالات علمی با رعایت اصولی که در راهنمای تدوین مقاله آمده است بستگی دارد.

 
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند اظهار داشت: یکی از راههای تغذیه این مجله برگزاری همایش های علمی است که خوشبختانه پس از برگزاری موفق سه دوره همایش زمین شناسی فلات ایران همایش چهارم  نیز در دستور کار قرار گرفته است و اسفندماه سال ۹۳ برگزار خواهد شد.

 
وی در پایان عناوین چاپ شده در شماره پنجم مجله ذکر کرده و گفت: هفت مقاله از انبوه مقالات رسیده به دبیرخانه در این شماره به چاپ رسیده که عناوین آن به این شرح است:  

 
-شناسایی نواحی پتانسیل دار مس در منطقه پاریز با استفاده از مطالعات ژئوشیمیایی رسوبات آبراهه ای
-کانی سازی روی و سرب در کانساز کوه سورمه فیروز آباد استان فارس .شواهد زمین شیمیایی و میانبارهای سیال
-مدل سازی انتقال آلاینده نیترات در آبخوران شاهرود
-بررسی توزیع ژئوشیمیایی طلا در رسوبات آبراهه ای ورقه ۱.۱۰۰۰۰۰ اهر با استفاده از روش BLEG-
-مطالعه کانه زایی منگنز در مجموعه های آمیز رنگین افیولیتی در مناطق بشاگرد و رودان استان هرمزگان با استفاده از داده های کانی شناسی و ژئوشیمیایی
-حذف برخی یون ها از فاظلاب با استفاده از جاذب های الی و معدنی
-سنگ نگاری ژئوشیمی و خاستگاه زمین ساختی اسکوری ها (بازالت های حفره ای )در اتشفشان های نقطه ای خورسند و خاتون آباد (شهربابک –کرمان )

خبرنگار: مسعود لشکری

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/