توجه به فرهنگ قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی مثال زدنی است

حجت الاسلام عباس امیری مقدم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: توجه به فرهنگ قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی مثال زدنی است.

حجت الاسلام عباس امیری مقدم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: توجه به فرهنگ قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی مثال زدنی است.

 

حجت الاسلام عباس امیری مقدم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زرند

 

به گزارش صدای زرند ، حجت الاسلام عباس امیری مقدم رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زرند درباره چگونگی برگزاری این مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این مسابقات همه ساله دریک برنامه هماهنگ و در سراسر کشور و درسه بخش کتبی شفاهی و احکام و در گروههای دانشجویی اساتید و کارمندی برگزار می شود.

 
 امیری مقدم با اشاره به اولویت موضوعات قرآنی در برنامه های فرهنگی این دانشگاه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری این دوره مسابقات در برنامه های فرهنگی این دانشگاه آزاد اسلامی زرند نیز نهادینه شده و به همکاری مثبت بین بخشها به صورت متمرکز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباس امیری مقدم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زرند

 

 
 رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زرند افزود: توجه به فرهنگ قرآنی و آشنایی دانشجویان با مضامین این کتاب آسمانی در سطح کشور مثال زدنی است و ما نیز همراه با برنامه های ابلاغی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی حرکت کرده  و تلاش می کنیم به نقطه مطلوب این برنامه ها دست یابیم.

 
 وی در پایان تصریح کرد: بیستمین دوره این مسابقات با حضور ۳۰۰ تن از دانشجویان علاقمند در مسجد پیامبر اکرم (ص)دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. که نفرات برگزیده به مسابقات استانی و منطقه ای و کشوری معرفی می شوند.

 

خبرنگار : مسعود لشکری

انتهای پیام/