دانشگاه آزاد اسلامی پیشانی شهر است / تلاش دانشگاه برای حل معضلات اجتماعی

دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند به همراه معاونین و مدیران خود در دفتر امام جمعه زرند حاضر شده و انتصاب حجه الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی را به امامت جمعه زرند تبریک گفتند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در دیدار دکتر ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت : دانشگاه آزاد اسلامی پیشانی شهر است.

 

Emam-Jome-Zarand_ (1)


به گزارش صدای زرند ، دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند به همراه معاونین و مدیران خود در دفتر امام جمعه زرند حاضر شده و انتصاب حجه الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی را به امامت جمعه زرند تبریک گفتند.
ماهانی در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب اظهار امیدواری کرد: نهاد های فرهنگی با محوریت امام جمعه در راستای اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند با اشاره به تاریخچه این دانشگاه گفت: این دانشگاه از مهرماه سال ۱۳۷۰ با پذیرش ۱۰۰ دانشجو در رشته های روانشناسی و زمین شناسی فعالیت علمی، فرهنگی خود را آغاز و تا به امروز توانسته ضمن ایجاد تحول در عرصه های فرهنگی شهرستان با ۲۰۰۰ دانشجو در ۳۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به یک ظرفیت توانمند و استثنایی در سطح منطقه بدل شود .
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن دعوت از امام جمعه زرند جهت بازدید از دانشگاه ارتباط بیشتر و تنگاتنگ روحانیون خصوصا امام جمعه محترم با دانشجویان را یکی از اولویت های فرهنگی دانشگاه برشمرد .

 

 

Emam-Jome-Zarand_ (2)

حجه الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن قدردانی از حضور هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با ذکر روایتی از معصوم گفت: علم و دین توام با هم هستند و هر وقت بین علم و دین فاصله ایجاد شود به مواد آتش زا تبدیل میشوند.
وی با اشاره به جریان تاریخی این موضوع اظهار داشت: وقتی کلیسا از علم جدا شد  تبدیل به مصیبتی شد که آثار آن در جهان امروز مشهود است.
امام جمعه زرند تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشانی شهر است و ما انتظار داریم دانشگاه در همه حوزه ها پیش گام بوده و در جهت حل معضلات اجتماعی کما فی السابق به عنوان یک بازوی کارآمد در جهت حل معضلات اجتماعی کوشا باشد.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: ما برای تقویت هر چه بیشتر دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره در کنار شما، اساتید و دانشجویان مومن و عالم خواهیم بود.
وی در پایان با تایید ارتباط بیشتر و تنگاتنگ دانشگاه و نمازجمعه تصریح کرد: تریبون نماز جمعه در اختیار دانشگاه و دانشگاهیان خواهد بود تا وظیفه ای که به برکت خون شهدا و مجاهدت های حضرت امام ( ره ) داریم به نحو احسن انجام داده و دینمان را نسبت به انقلاب و رهبری معظم انقلاب ادا کنیم.

 

انتهای پیام/